| کد خبر: 253277 |

کسب تنها تندیس سیمین یازدهمین جایزه ملی مدیریت توسط شرکت نیرپارس

شرکت نیرپارس موفق به کسب رتبه نخست و دریافت تنها تندیس سیمین یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران در قسمت ابرپروژه ها شد.

تین نیوز

شرکت نیرپارس موفق به کسب رتبه نخست و دریافت تنها تندیس سیمین یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران در قسمت ابرپروژه ها شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از گروه مپنا؛ نیرپارس به عنوان مجری طرح های پایین دستی و میان دستی حوزه نفت و گاز گروه مپنا، در یازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت پروژه ایران موفق به دریافت تندیس سیمین در بخش ابرپروژه ها از انجمن مدیریت پروژه ایران در پروژه پالایشگاه فاز 13 پارس جنوبی شد.

فرآیند تدوین اظهارنامه و آماده سازی مدارک از ابتدای سال جاری شروع و ارزیابی نهایی نیز توسط تیم ارزیابان متخصص و داوران خبره انجمن بین المللی مدیریت پروژه ایران در آذر ماه سال ۱۴۰۱ به انجام رسید. در نهایت، با رای داوران و با توجه به امتیازهای کسب شده، شرکت نیرپارس موفق به کسب رتبه نخست و اخذ تندیس سیمین شد.

تندیس کسب شده بالاترین سطح جایزه اهدایی در دسته ابر پروژه های کشور بوده و تنها شرکت نیرپارس در این دوره موفق به کسب رتبه نخست و تندیس سیمین برای این ابر پروژه ملی شده است.

شایان ذکر است با راه اندازی و در سرویس قرار گرفتن این پروژه عظیم ملی از سال ۱۳۹۷ به میزان ۷ درصد به ظرفیت تولید و توزیع گاز کشور افزوده شده است. همچنین با راه اندازی پیش از موعد واحد بازیافت سولفور و جامدسازی به موقع گوگرد بدون حضور صاحبان لیسانس و ضمن بهینه سازی، دستاورد شایان توجهی حاصل شد که در عین کسب رضایت حداکثری ذینفعان، گامی موثر در راستای اهداف توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست برداشته شد.

شایان ذکر است پیش از این در سال 1395 شرکت نیرپارس برای پروژه فاز ۱۹ پارس جنوبی موفق به اخذ تندیس برنز شده بود که دستاورد حاضر در سال ۱۴۰۱ علاوه بر پیشرفت در حوزه مدیریت پروژه، در نوع خود و در بخش نفت و گاز بی سابقه بوده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.