| کد خبر: 253081 |

خط پروازی ساری آکتائو ایجاد می شود

کهنسال، مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران راه اندازی خط پروازی ساری - آکتائو را طرح ها و مصوبات سفر هیئت اقتصادی قزاقستان به استان ذکر کرد.

تین نیوز

کهنسال، مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران راه اندازی خط پروازی ساری - آکتائو را طرح ها و مصوبات سفر هیئت اقتصادی قزاقستان به استان ذکر کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، نادعلی کهنسال از اعلام آمادگی قزاقستان برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف در استان خبر داد و گفت: امیدواریم در راستای توسعه روابط بین المللی مصوبات سفر در زمینه کشاورزی، صنعت و شیلاتی محقق شود و بتوانیم با پیگیری های صورت گرفته به نتایج خوبی برسیم.

وی با بیان این که تفاهمنامه هایی از طریق بازرگانی و دستگاه های اجرایی امضاء شد، بازدید از بندر امیرآباد را از جمله برنامه های سفر هیئت قزاقستان به استان بیان کرد و گفت: استان منگستائو قزاقستان نیز دارای دو بندر مهم است که می تواند به توسعه تجارت دو طرف کمک کند.

وی فعال کردن سوآپ نفتی را از دیگر مصوبات برشمرد و با اظهار این که مدتی سوآپ نفتی کمرنگ شده بود، توسعه آن را از جمله درخواست ها و تفاهم ها ذکر کرد و گفت: بازدید از طرح های دام وطیور و شیلات از دیگر برنامه های سفر این هیئت اقتصادی بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان این که قزاق ها خواهان سرمایه گذاری در استان هستند، افزود: قرار شد در حوزه سرمایه گذاری از جمله در دام و طیور و ماکیان و شیلات برنامه ریزی داشته باشیم.

وی با اظهار این که برقراری خط پروازی ساری - آکتائو از جمله توافقات برشمرد و گفت: راه اندازی این خط پروازی برای رونق گردشگری و صادرات محصولات کشاورزی اهمیت زیادی دارد که پیگیری می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.