| کد خبر: 253004 |

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد؛

کاهش ۹.۴ درصدی تردد در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۱۸ ترددشمار فعال در محورهای برون شهری ، نسبت به روز قبل ۹.۴ درصد کاهش تردد را نشان می دهد.

تین نیوز

آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۱۸ تردد شمار فعال در محورهای برون شهری ، نسبت به روز قبل ۹.۴ درصد کاهش تردد را نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده ، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از  ۲۵۱۸  ترددشمار فعال در محورهای برون شهری ، نسبت به روز قبل  ۹.۴  درصد  کاهش  را نشان می دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین  ۱۶.۲  درصد ، اوج تردد بین ساعات  ۱۷  الی  ۱۸  و کمترین تردد بین ساعات  ۳  الی  ۴  صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

محورهای دارای بیشترین  تردد طی ۲۴ ساعت گذشته :

 

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

۱

آزادراه کرج - تهران

البرز

۱۳۰۱۲۹

۲

آزادراه تهران - کرج

البرز

۱۲۹۶۸۷

۳

آزادراه کرج - قزوین

البرز

۱۲۱۸۶۴

۴

قرچک - ری

تهران

۱۰۱۳۸۰

۵

آزادراه قزوین - کرج

البرز

۹۸۰۱۱

۶

 آزادراه ساوه - تهران

تهران

۹۱۰۸۵

۷

 آزادراه قم - تهران

تهران

۸۹۱۱۶

۸

آزادراه تهران - ساوه

تهران

۸۴۹۶۱

۹

محور شهریار-کرج

تهران

۷۴۰۷۴

۱۰

محور کرج-شهریار

تهران

۶۲۳۷۸

 

  ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی :

۱- محور  لاسم - ارجمند ، واقع در استان  مازندران  از مورخ ۴ آذر ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور  ریگان - ایرانشهر ، واقع در استان  کرمان  از مورخ ۲۷ دی ۱۴۰۰ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۳- محور  وازک - بلده ، واقع در استان  مازندران  از مورخ ۲۲ آبان ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۴- محور  قدیم خرم آباد - پلدختر (رفت و برگشت) ، واقع در استان  لرستان،  از مورخ ۲۳ آبان ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵- محور  جدید پاوه- سروآباد،  واقع در استان  کردستان  و  کرمانشاه  از مورخ ۶ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۶- محور  جدید هشتگرد- طالقان،  واقع در استان  البرز  از مورخ ۱۲ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۷ – محور  سی سخت  –  پادنا ، واقع در استان  کهگیلویه و بویراحمد  از مورخ ۱۴ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۸- محور  گنج نامه  –  تویسرکان ، واقع در استان  همدان  از مورخ ۲۸ آذر ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۹- محور  پونل  –  خلخال ، واقع در استان  گیلان  از مورخ ۱۶ دی ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۰- محور  خوانسار  –  بوئین ، واقع در استان  اصفهان  از مورخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۱- محور  کوهرنگ  –  مسجد سلیمان   (گردنه چری) ، واقع در استان  چهارمحال و بختیاری  از مورخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۱۲- محور  کوهرنگ  –  مسجد سلیمان   (گردنه شاه منصوری و تاراز) ، واقع در استان  چهارمحال و بختیاری  از مورخ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

 

ممنوعیت تردد :

۱- محور  رامیان - اولنگ - شاهرود  ، واقع در استان های  گلستان  ، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۲- محور  فرعی شمشک - دیزین  ، واقع در استان های  البرز و تهران  ، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.​

۳- محور  شهداد - نهبندان  ، واقع دراستان  کرمان ، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محدودیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده ای :

الف) تهران و محورهای منتهی به آن :

۱- محور هراز ، واقع در استان  مازندران ، از مورخ ۱۰ مهر  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲ الی ۱۷روزهای شنبه و از ساعت ۷ الی ۱۷ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۹ الی ۱۰۸ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲- محور کرج - چالوس ، واقع در استان  البرز ، از مورخ ۱۰ مهر  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲ الی ۱۶ روزهای شنبه و از ساعت ۹ الی ۱۵ روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش ماسه آسفالت و روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ، از کیلومتر ۲۰ الی ۷۲ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳- محور کمربندی اشتهارد (باند شمالی و جنوبی) ، واقع در استان  البرز ، از مورخ ۱۰ مهر  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۸ الی ۱۷روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات روکش حفاظی اسلاری سیل، از کیلومتر ۰ الی ۹ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۴- محور ماهدشت-اشتهارد (باند شمالی و جنوبی) ، واقع در استان  البرز ، از مورخ ۱۰ مهر  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۸ الی ۱۶ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۰ الی ۳۲ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.  

۵- آزادراه تهران - ساوه ، واقع در استان  تهران ، از مورخ  ۱۷ مهر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه و از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای جمعه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، ، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۲ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۶- محور تهران - فیروزکوه (باند جنوبی)،  واقع در استان  تهران ، از مورخ  ۲۳ مهر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۵۲ الی ۱۴۴،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۷ -  آزادراه کرج - قزوین (باند شمالی)،  واقع در استان  البرز ، از مورخ  ۱ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات اجرائی درزگیری و لکه گیری و روکش آسفالت گرم توپکا، از کیلومتر ۰ الی ۱۲،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۸ -  آزادراه کرج-قزوین (باند شمالی) ، واقع در استان  البرز ، از مورخ  ۱ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات روکش حفاظی میکروسرفیسینگ، از کیلومتر ۱۳ الی ۳۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۹- آزادراه قزوین - کرج (باند جنوبی)،  واقع در استان  البرز ، از مورخ  ۱ آبان  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات اجرائی روکش حفاظتی میکروسرفیسینگ، از کیلومتر ۷ الی ۳۸،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود..

۱۰ -  محور علیخان سلطانی ، واقع در استان  البرز ، از مورخ  ۳۰ مهر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۰ الی ۸،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۱- محور تهران - فیروزکوه ، واقع در استان  تهران ، از مورخ  ۴ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی  ۷۴ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۲-   محور کرج - قزلحصار ، واقع در استان  البرز ، از مورخ  ۱۰ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه، هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات بهسازی و تعریض، از کیلومتر ۰ الی ۶،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۳ - آزادراه تهران - کرج،  واقع در استان  تهران ، از مورخ  ۱۰ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل  اجرای عملیات نصب، کالیبراسیون و نگهداری سامانه ثبت تخلف، از کیلومتر ۵ الی ۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۴ - محور امام رضا (ع)،  واقع در استان  تهران ، از مورخ  ۱۰ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل  اجرای عملیات تامین و نگهداری و کالیبراسیون سامانه های ثبت تخلف، از کیلومتر ۵۰۰+۰۰ الی ۳۸،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۵ - آزادراه    تهران - پردیس،  واقع در استان  تهران ، از مورخ  ۱۲ آذر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل  اجرای عملیات تامین و کالیبراسیون سامانه های ثبت تخلف، از کیلومتر ۵۰۰+۰۲ الی ۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۶- آزادراه قم  –  تهران،  واقع دراستان  قم ،  از مورخ ۱۷ مهر  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ، از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۲ الی ۵۸ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۷ -  آزادراه تهران - ساوه  ، واقع در استان  تهران  از مورخ ۲۰ آذر ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای جمعه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تامین، نگهداری و کالیبراسیون سامانه های ثبت تخلف، از کیلومتر ۲ الی ۲۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۸ -  آزادراه تهران  –  کرج (لاین شمالی) ، واقع در استان  البرز  از مورخ ۲۷ آذر ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۲ الی ۲۳ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۹-   ماهدشت  –  اشتهارد (لاین رفت)،  واقع در استان  البرز  از مورخ ۲۷ آذر ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۲ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲۰ -  آزادراه کرج - تهران  ، واقع در استان  البرز  از مورخ ۱۱ دی ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات طرح ساماندهی گره ترافیکی آزادراه کرج - تهران پل فردیس تا پل کلاک، از کیلومتر ۵۰ الی ۵۲،  تردد همزمان  با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲۱ -  محور سوادکوه (محدوده قائمشهر-زیرآب)  ، واقع در استان  مازندران  از مورخ ۱۳ دی ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۰ الی ۴۰،  تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر است.

۲۲ -  آزادراه قم - تهران (باند رفت و برگشت) ، واقع در استان  قم  از مورخ ۲۱ دی ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای شنبه و پنج شنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تهیه و نصب نیوجرسی بتنی مفصلی، از کیلومتر ۲۵ الی ۶۳، تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر است.

۲۳- محور تهران-ساوه  ، واقع در استان  تهران  از مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه و شرایط نامساعد جوی، به دلیل اجرای عملیات جابه جایی و نصب سامانه های اخذ الکترونیکی عوارض،  از کیلومتر ۶ الی ۲۶،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از حاشیه مسیر انجام می شود.

۲۴- محور تهران - فیروزکوه ،  واقع در استان  تهران ، از مورخ  ۲۳ بهمن   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۷۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات جابجایی دوربرگردان، از کیلومتر ۷۵ (از مبدا دوربرگردان بعد از سربندان) الی ۷۶، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲۵- محور تهران  –  فیروزکوه (محدوده پادگان دوآب) ،  واقع در استان  مازندران ، از مورخ ۶  اسفند   لغایت  ۱۵ اسفند ۱۴۰۱،  به صورت ۲۴ ساعته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات ارتقا و نصب سازه سامانه توزین در حال حرکت، یک خط عبوری مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از خط دیگر انجام می شود.

۲۶- محور سهیلیه (از پل راه آهن تا میدان ورودی زعفرانیه)  ، واقع در استان  البرز  از مورخ ۶   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۵:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته، به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه،  به دلیل اجرای عملیات بهسازی، تعریض و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۹، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                             

ب) سایر محورها :

آذربایجان شرقی :

۱- محور زنجان-تبریز  ، واقع در استان  آذربایجان شرقی  از مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه و شرایط نامساعد جوی، به دلیل اجرای عملیات جابه جایی و نصب سامانه های اخذ الکترونیکی عوارض، محدوده های تقاطع میاندوآب، تقاطع بستان آباد و عوارضی تبریز، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از حاشیه مسیر انجام می شود.

ایلام :

۱- محور ایلام-حمیل  ، واقع در استان  ایلام  از مورخ ۸ اسفند  لغایت  ۱۸ اسفند ۱۴۰۱، به صورت ۲۴ ساعته،  به دلیل اجرای عملیات آتشباری، از کیلومتر ۲۹ الی ۳۱، محور فوق مسدود بوده و تردد از جاده فرعی و کنارگذر احداثی با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                              

بوشهر :

۱ -  محور خورموج-درزای-چارک ، واقع در استان  بوشهر ، از مورخ  ۴ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۳۰،  به دلیل  اجرای عملیات اسلاری سیل، از کیلومتر ۸ الی ۱۳ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲ -  محور گناوه - برازجان ، واقع در استان  بوشهر ، از مورخ  ۱ آذر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات فوگسیل، از کیلومتر ۱۰ الی ۴۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳ -  محور سه راهی چغادک  –  سه راهی گزبلند ، واقع در استان  بوشهر ، از مورخ  ۸ آذر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۳۰، به دلیل  اجرای عملیات اسلاری سیل، از کیلومتر ۱۵ الی ۵۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.  

۴ -  محور اهرم  –  برازجان ، واقع در استان  بوشهر ، از مورخ  ۶ دی   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل  اجرای عملیات طرح ایمن سازی فیزیکی کاربران آسیب پذیر، از کیلومتر ۵ الی ۴۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۵ -  محور گناوه  –  دیلم ، واقع در استان  بوشهر ، از مورخ  ۶ دی   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل  اجرای عملیات طرح ایمن سازی فیزیکی کاربران آسیب پذیر، از کیلومتر ۸ الی ۵۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۶ -  محور بوشهر  –  دیر ، واقع در استان  بوشهر ، از مورخ  ۶ دی   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل  اجرای عملیات طرح ایمن سازی فیزیکی کاربران آسیب پذیر، از کیلومتر ۳۵ الی ۶۶،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.     

۷- محور دالکی - کنارتخته  ، واقع در استان  بوشهر  از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تعمیرات اساسی پل دوم نمازگاه ، از کیلومتر ۰۰۰+۳۴ الی ۲۰۰+۳۴،  تردد همزمان  با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.      

۸- محور فرعی ساحلی بوشهر-دیر-چهارراه گورکات (رفت و برگشت) ، واقع در استان  بوشهر  از مورخ ۱۱ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰ ، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری آسفالت، از کیلومتر ۰۰۰+۰ الی ۰۰۰+۰۳ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                                                 

۹- محور کمربندی کنگان-دوراهک ، واقع در استان  بوشهر  از مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات احداث تقاطع غیر همسطح بی بی حبش شهرستان کنگان، از کیلومتر ۷۰۰+۶ الی ۵۵۰+۷، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر احداثی انجام می شود.                                                                                                                                                            

۱۰- محور کنگان - عسلویه (محدوده سهمو شمالی و جنوبی) ،  واقع در استان  بوشهر  از مورخ ۱۸ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                                           

۱۱- محور خورموج - دیر - پل مند (رفت و برگشت) ،  واقع در استان  بوشهر  از مورخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات درزگیری آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۰۰۰+۱۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                 

۱۲- محور برازجان-دالکی  ، واقع در استان  بوشهر  از مورخ ۱ اسفند  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، بصورت ۲۴ ساعته ،  به دلیل اجرای عملیات ارتقا ونصب سازه های سامانه توزین درحال حرکت، از کیلومتر ۰۰۰+۱۱ الی ۰۰۰+۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود  

۱۳- محور آبپخش-کلل  ، واقع در استان  بوشهر  از مورخ ۱۱ اسفند  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ ،  به دلیل اجرای عملیات رفوژ میانی، از کیلومتر ۰ الی ۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

  خراسان جنوبی :

۱- محور بیرجند - خوسف،  واقع در استان  خراسان جنوبی،  از مورخ  ۷ دی   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی، از کیلومتر ۰ الی ۳۷،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲- محور بیرجند - قاین،  واقع در استان  خراسان جنوبی،  از مورخ  ۷ دی   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات اجرای عملیات نصب نیوجرسی مفصلی ، از کیلومتر ۵ الی ۱۰۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳ -  محور   بیرجند - قاین  ، واقع در استان  خراسان جنوبی  از مورخ ۲۱ دی ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری (ترمیم) و اجرای قشر بیندر، از کیلومتر ۹ الی ۴۵،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۴ -  محور   سربیشه  –  پایانه مرزی ماهیرود  ، واقع در استان  خراسان جنوبی  از مورخ ۸ اسفند ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تبدیل آبنما به پل، از کیلومتر ۱۰۵ الی ۱۰۶،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از راه انحرافی احداثی انجام می شود.

خراسان رضوی :                      

۱- محور قوچان - فاروج،  واقع در استان  خراسان رضوی ، از مورخ  ۱۵ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و درزگیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰۶۰+۹ الی ۰۰۰+۱۸،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲ -  محور نیشابور  –  سبزوار (باند برگشت) ، واقع در استان  خراسان رضوی ، از مورخ  ۲۸ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۰۰+۱۶ الی ۲۴،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳ -  محور نیشابور  –  مشهد (باند برگشت) ، واقع در استان  خراسان رضوی ، از مورخ  ۲۸ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۸۵۰+۱۸ الی ۸۲۰+۲۲،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۴ -  محور نیشابور  –  مشهد (باند برگشت) ، واقع در استان  خراسان رضوی ، از مورخ  ۲۸ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵۹۰+۳۰ الی ۸۴۰+۳۳،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۵ -  محور نیشابور  –  مشهد (رفت و برگشت کمربندی نیشابور) ، واقع در استان  خراسان رضوی ، از مورخ  ۲۸ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۲،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۶- محور سبزوار - نیشابور ، واقع در استان  خراسان رضوی ، از مورخ  ۸ آذر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات روکش آسفالت، از کیلومتر ۲۱ الی ۲۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۷- محور سبزوار  –  نیشابور (حوزه سبزوار) ، واقع در استان  خراسان رضوی ، از مورخ  ۸ آذر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات روکش آسفالت، از کیلومتر ۵۵ الی ۱۱۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۸- محور سبزوار - اسفراین ، واقع در استان  خراسان رضوی ، از مورخ  ۸ آذر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۲۰ الی ۲۱،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۹ -  محور کمربندی تربت حیدریه - باغچه ، واقع در استان  خراسان رضوی  از مورخ ۴ دی ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۳۰ الی ۱۸:۳۰ ، به دلیل اجرای عملیات آسفالت تراشی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۰- آزادراه مشهد-باغچه ، واقع در استان  خراسان رضوی  از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تهیه و نصب حفاظ بتنی مفصلی، از کیلومتر ۸ الی ۲۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۱-  محور بردسکن-انابد  ، واقع در استان  خراسان رضوی  از مورخ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، از کیلومتر ۰۰۰+۰ الی ۰۰۰+۱، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                          

خراسان شمالی :

۱- محور اسفراین - سبزوار ، واقع در استان  خراسان شمالی ، از مورخ  ۲۵ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش ماسه آسفالت، از کیلومتر ۲۵ الی ۴۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

 زنجان :

۱ -  آزادراه زنجان - قزوین ، واقع در استان  زنجان ، از مورخ  ۷ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای شنبه تا پنجشنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب، پاکسازی و خاک برداری بلوک های مفصلی بتنی در رفوژ میانی، از کیلومتر ۰ الی ۴۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲ -  محور سرچم  –  اردبیل(جنوبی) ، واقع در استان  زنجان ، از مورخ  ۳۰ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومتر ۲۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳ -  آزادراه زنجان  –  تبریز(شمالی) ، واقع در استان  زنجان ، از مورخ  ۳۰ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه ­های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای ۵ ، ۲۲ ، ۱۰۰+۳۹ ، ۷۲ و ۴۰۰+۹۳  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۴ -  آزادراه زنجان  –  تبریز(جنوبی) ، واقع در استان  زنجان ، از مورخ  ۳۰ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای ۵ ، ۱۲ ، ۳۴ ، ۷۰۰+۶۰ ،۸۰۰+۸۳ و ۹۳ تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۵ -  آزادراه زنجان  –  قزوین(شمالی) ، واقع در استان  زنجان ، از مورخ  ۳۰ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه ­های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای ۴۲ ، ۶۳ و ۶۰۰+۷۸  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۶ -  آزادراه زنجان  –  قزوین(جنوبی) ، واقع در استان  زنجان ، از مورخ  ۳۰ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای ۱۰۰+۴ ، ۴۲ ، ۶۳ ، ۸۳ ، ۹۰ و ۳۰۰+۹۷  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۷ -  ترانزیت زنجان  –  قزوین(شمالی) ، واقع در استان  زنجان ، از مورخ  ۳۰ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه ­های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومتر ۸  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۸ -  ترانزیت زنجان  –  قزوین(جنوبی) ، واقع در استان  زنجان ، از مورخ  ۳۰ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه ­های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومترهای  ۸ ، ۳۵ ، ۶۵ و ۸۰  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۹ -  ترانزیت زنجان  –  میانه(شمالی) ، واقع در استان  زنجان ، از مورخ  ۳۰ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومتر ۸۰۰+۳  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۰ -  ترانزیت زنجان  –  میانه(جنوبی) ، واقع در استان  زنجان ، از مورخ  ۳۰ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج­شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات نصب و تنظیم سامانه­ های ثبت تخلف عبور و مرور، در کیلومتر ۴۰۰+۳ ، ۳۵ ، ۷۰ و ۷۸ تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۱- محور زنجان-تبریز  ، واقع در استان  زنجان  از مورخ ۱۲ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه و شرایط نامساعد جوی، به دلیل اجرای عملیات جابه جایی و نصب سامانه های اخذ الکترونیکی عوارض، محدوده های عوارضی زنجان، تقاطع سرچم، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از حاشیه مسیر انجام می شود.

فارس :

۱ - محور  سه راهی شهر پیر - حاجی آباد ، واقع در استان  فارس ، از مورخ  ۱۳ آذر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات ترانشه برداری - شانه سازی - روکش آسفالت، از کیلومتر ۰+۳۸۰ الی ۷+۷۵۰،  محور فوق مسدود بوده و تردد از محور جایگزین حاجی آباد - خسویه - دبیران - شهر پیر انجام می گیرید.

۲ - محور  فیروزآباد - جم  ، واقع در استان فارس از مورخ ۱ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۱۵ اسفند ۱۴۰۱، به صورت ۲۴ ساعته ،  به دلیل اجرای عملیات بنایی و بتن، تثبیت، لکه گیری، روکش آسفالت و ایمن سازی، از کیلومتر ۷۶ الی ۱۰۸،  محور فوق مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین     ۱)   شیراز – فیروزآباد – فراشبند – اهرم – کنگان – عسلویه ( و بالعکس)   ۲)    شیراز – کازرون – برازجان – بوشهر – کنگان – عسلویه ( و بالعکس)   ۳)    شیراز – فیروزآباد – قیر – خنج – علامرودشت – لامرد – فاریاب – اخند – عسلویه ( و بالعکس)   ۴)    شیراز – فیروزآباد – قیر – خنج – علامرودشت – اسیر – دارالمیزان – جم – عسلویه ( و بالعکس)  انجام می شود.

قزوین :

۱- محور دانسفهان  –  شامی شاپ،  واقع دراستان  قزوین ،  از مورخ ۲۳ مهر  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، روزهای شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۷، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و بهسازی، از کیلومتر ۰ الی ۳۱، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲- محور شامی شاپ –  آوج،  واقع دراستان  قزوین ،  از مورخ ۲۳ مهر  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، روزهای شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۷، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و بهسازی، از کیلومتر ۴۰ الی ۱۱۰، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳- محور شامی شاپ  –  ضیاء آباد،  واقع دراستان  قزوین ،  از مورخ ۲۳ مهر  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، روزهای شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۷، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۸ الی ۱۷ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۴ به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و بهسازی، از کیلومتر ۳۱ الی ۵۲، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۴ -  آزادراه قزوین - رشت،  واقع در استان  قزوین ، از مورخ  ۷ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۳۰ الی ۴۵ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۵ -  آزادراه قزوین - زنجان،  واقع در استان  قزوین ، از مورخ  ۱۵ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری، از کیلومتر ۳۴ الی ۸۰ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۶ -  آزادراه قزوین - آبیک  ، واقع در استان  قزوین  از مورخ ۲۷ آذر ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تعمیرات اساسی پل، در کیلومترهای ۴۰۰+۲۸ ، ۵۱۰+۳۱ و ۵۰۰+۴۱ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۷ -  محور تاکستان- آوج(زیرگذر غفاری) ، واقع در استان  قزوین  از مورخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تعریض زیرگذر، از کیلومتر ۸۳۹+۰ الی ۸۵۹+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۸ -  آزادراه قزوین - رشت  ، واقع در استان  قزوین  از مورخ ۸ اسفند ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تعمیرات، شستشوی و نظافت تونل، از کیلومتر ۵۹ الی ۶۱ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۹ -  محور قدیم قزوین- رشت(تونل شیرین سو) ، واقع در استان  قزوین  از مورخ ۸ اسفند ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱،  از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تعمیرات، شستشوی و نظافت تونل، از کیلومتر ۵۵ الی ۶۵ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

قم :

۱- آزادراه قم  –  تهران،  واقع دراستان  قم ،  از مورخ ۱۷ مهر  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۷ الی ۱۶ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه ، از ساعت ۷ الی ۱۴ روزهای سه شنبه و پنجشنبه هر هفته، به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت گرم، از کیلومتر ۲ الی ۵۸ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲ -  آزادراه قم - تهران (باند رفت و برگشت) ، واقع در استان  قم  از مورخ ۲۱ دی ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۶:۰۰ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۴:۰۰ روزهای شنبه و پنج شنبه هر هفته به غیر از روزهای جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تهیه و نصب نیوجرسی بتنی مفصلی، از کیلومتر ۲۵ الی ۶۳، تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر است.

۳ - محور باغیک - تفرش  ، واقع در استان قم از مورخ ۵ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تعریض پل و آبرو، از کیلومتر ۰ الی ۲۵،  تردد همزمان  با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                     

کهگیلویه و بویراحمد :

۱- محور گچساران  –  بی بی حکیمه،  واقع دراستان  کهگیلویه و بویراحمد،  از مورخ ۷ دی  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت، از کیلومتر  ۱۱ الی ۳۰ ، تردد همزمان با اجرای عملیات ، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

گلستان :

۱ -  محور آزادشهر - خوش ییلاق،  واقع در استان  گلستان ، از مورخ  ۱۸ مهر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۸ (۲۰۰ متر قبل از پل نوده خاندوز تا معدن زمستانی یورت) ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                                                                                                                  

۲ -  محور بندر ترکمن - آق قلا،  واقع در استان  گلستان ، از مورخ  ۱۸ مهر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  بهسازی و تعریض محور، از کیلومتر ۰ الی ۱۷،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳ -  محور آق قلا- بندر ترکمن،  واقع در استان  گلستان ، از مورخ  ۱۶ مهر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات بیس و آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۱۳،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۴ -  محور علی آباد - سه راهی ایمر،  واقع در استان  گلستان ، از مورخ  ۱۶ مهر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۵۰۰+۷ الی ۵۰۰+۱۷،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۵ -  محور بندر ترکمن - آق قلا،  واقع در استان  گلستان ، از مورخ  ۱۷ مهر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات آسفالت گرم، از کیلومتر ۰ الی ۱۷ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.  

۶ -  محور بندرترکمن-گمیشان،  واقع در استان  گلستان ، از مورخ  ۱۷ مهر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به اجرای عملیات آسفالت گرم، از کیلومتر ۰ الی ۵ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۷ -  محور محور گنبد - آق قلا،  واقع در استان  گلستان ، از مورخ  ۱۸ مهر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات بهسازی و تعریض باند شمالی، از کیلومتر ۱۶۸+۳۷ الی ۷۴۰+۶۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۸ -  محور آق قلا-سه راهی انبار الوم ، واقع در استان  گلستان ، از مورخ  ۲۳ مهر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات شانه سازی، از کیلومتر ۰ الی ۱۰،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۹ -  محور گرگان - نوکده ، واقع در استان  گلستان ، از مورخ  ۱ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۵۲،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۰ -  محور   آق قلا - گنبد،  واقع در استان  گلستان ، از مورخ  ۱ آبان   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات آسفالت گرم، از کیلومتر ۵ الی ۴۰۰+۹،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۱ -  محور   کلاله  –  مراوه تپه،  واقع در استان  گلستان ، از مورخ  ۳ آذر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل  اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۹۰ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۲ -  محور محور گنبد  –  سه راهی اینچه برون،  واقع در استان  گلستان ، از مورخ  ۲۱ آذر   لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تعریض و ایمن سازی، از کیلومتر ۷۰۰+۸ الی ۷۰۰+۲۴،  محور فوق مسدود بوده و تردد از کنارگذر احداثی انجام می شود.

۱۳ -  محور گرگان  –  آق قلا- اینچه برون،  واقع در استان  گلستان ، از مورخ  ۵ دی  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۷۰ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۴ -  محور گرگان  –  کردکوی،  واقع در استان  گلستان ، از مورخ  ۱۳ دی  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات  تعریض دوربرگردان لردگاز، از کیلومتر ۲۰۰+۱ الی ۹۰۰+۲ ،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۱۵- محور نوده ملک-عطا آباد ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۸۰۵+۱ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.  

۱۶- محور رامیان- اولنگ ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۸۰۰+۳ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                            

۱۷- محور آق قلا-گنبد ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳۹۰+۴ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                               

۱۸- محور علی آباد-ایمر (محدوده پاسگاه مزرعه کتول) ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۵۰۰+۱ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.           

۱۹- محور آزادشهر-دلند ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۴،  تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                                                       

۲۰- محور دلند-خان ببین ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۶۵۰+۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                                                              

۲۱- محور خان ببین-علی آباد ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                                              

۲۲- محور فاضل آباد-قرق ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۶۰۰+۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                                                               

۲۳- محور علی آباد  –  گرگان (قبل از جلین از سمت آزادشهر) ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۰ الی ۹۰۰+۰۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                                                     

۲۴- محور گرگان- کردکوی (دوربرگردان سعد   آباد) ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل تهیه و اجرای آسفالت گرم دوربرگردان ها، از کیلومتر ۰ الی ۸۱۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                                                                 

۲۵- محور گنبد- مینودشت (دوربرگردان پشمک پناده) ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۴ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰، به دلیل تهیه و اجرای آسفالت گرم دوربرگردان ها، از کیلومتر ۰ الی ۸۲۰+۰، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.     

۲۶ -  محور مراوه تپه-گلیداغ (محدوده چنارلی) ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۶۰۰+۵، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲۷ -  محور گنبد-اینچه برون (محدوده شهر گنبد) ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از حاشیه مسیر انجام می شود.                                                                                                                                                 

۲۸ -  محور آق قلا-گرگان ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۸۰۰+۳، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از حاشیه مسیر انجام می شود.

۲۹ -  محور کردکوی-گلوگاه    (محدوده شهرستان کردکوی) ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۸۲۰+۴، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳۰ -  محور گالیکش-مینودشت (محدوده شهرستان گالیکش) ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۶ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی، از کیلومتر ۰ الی ۱۲، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از حاشیه مسیر انجام می شود.

۳۱ -  محور امیرآباد-سرخنکلاته (محدوده زیرگذر فوجرد-کماسی) ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۲۶ بهمن ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات زهکشی زیرگذر، از کیلومتر ۶ الی ۴۰۰+۲۵، محور فوق مسدود بوده و تردد از کنارگذر با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳۲- محور امیرآباد-سرخنکلاته(دوربرگردان سلطان آباد)  ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۱ اسفند  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات تعریض دوربرگردان، از کیلومتر ۸۰۰+۰۷ الی ۸۰۰+۰۸، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                  

۳۳- محور رامیان-سه راهی اولنگ  ، واقع در استان  گلستان  از مورخ ۱ اسفند  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰،  به دلیل اجرای عملیات بهسازی و روکش آسفالت، از کیلومتر۰ الی ۸ تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.                                                                                                                                                                                                               

گیلان :

۱- آزادراه رشت - قزوین ، واقع در استان  گیلان،  از مورخ ۱۷ مهر  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ ، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات عرشه وکوله A۲ پل شماره ۶ ، از کیلومتر ۳۹ الی ۴۰۰+۳۹ ، تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

مازندران :

۱- محور هراز ، واقع در استان  مازندران،  از مورخ ۱۰ مهر  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، روزهای شنبه از ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ ، روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ هر هفته، به غیر از روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۹ الی ۱۰۸ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲ -  محور سوادکوه (محدوده قائمشهر-زیرآب)  ، واقع در استان  مازندران  از مورخ ۱۳ دی ۱۴۰۱  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه، از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۲:۰۰ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر ۱۰ الی ۴۰،  تردد با اعمال محدودیت و رعایت جوانب احتیاط همزمان با اجرای عملیات امکان پذیر است.

۳- محور تهران  –  فیروزکوه (محدوده پادگان دوآب) ،  واقع در استان  مازندران ، از مورخ ۶  اسفند   لغایت  ۱۵ اسفند ۱۴۰۱،  به صورت ۲۴ ساعته به غیر از روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به دلیل  اجرای عملیات ارتقا و نصب سازه سامانه توزین در حال حرکت، یک خط عبوری مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از خط دیگر انجام می شود.     

مرکزی :

۱- محور شازند  –  ازنا و بالعکس،  واقع دراستان  مرکزی ،  از مورخ ۱۲ مهر  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰ ، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری آسفالت ،  کیلومتر ۰  الی ۳۵ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۲- محور اراک  –  توره و بالعکس،  واقع دراستان  مرکزی ،  از مورخ ۲۳ مهر  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۷:۰۰ ، به دلیل اجرای عملیات لکه گیری آسفالت ،  کیلومتر ۰  الی ۴۰ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

۳- محور نیم ور  –  دلیجان،  واقع دراستان  مرکزی ،  از مورخ ۲۰ دی  لغایت  ۲۰ اسفند ۱۴۰۱، از ساعت ۰۷:۰۰ الی ۱۹:۰۰ ، به دلیل اجرای عملیات حفاظ بتنی مفصلی ،  کیلومتر ۱۲  الی ۱۹ ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.