| کد خبر: 252961 |

◄ طول مسیر قابل بهره بردارى از خط 6 به 27 کیلومتر مى رسد

مدیرعامل شرکت مترو تهران به همراهى مجرى خط 6 و دست اندرکاران ساخت این خط، از روند پیشرفت عملیات اجرایى و تکمیل ایستگاه هاى میدان شهداى هفتم تیر، میدان حضرت ولیعصر(عج)، بوستان لاله و خیابان کارگر بازدید کرد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت مترو تهران به همراهى مجرى خط 6 و دست اندرکاران ساخت این خط، از روند پیشرفت عملیات اجرایى و تکمیل ایستگاه هاى میدان شهداى هفتم تیر، میدان حضرت ولیعصر(عج)، بوستان لاله و خیابان کارگر بازدید به عمل آورد؛ این ایستگاه ها قرار است تا قبل از پایان سال جارى به عنوان ایستگاه هاى قطعه میانى خط 6 مترو به بهره بردارى برسند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومى و امور بین الملل شرکت راه آهن شهرى تهران و حومه (مترو) طبق برنامه ریزى هاى صورت گرفته، قطعه میانى خط 6 مترو در بخش حدفاصل ایستگاه تربیت مدرس تا ایستگاه میدان امام حسین (ع) به طول تقریبى 9 کیلومتر با 4 ایستگاه، قرار است در هفته پایانى اسفند ماه سال جارى افتتاح شود.

با محقق شدن این مهم، در واقع 27 کیلومتر از مسیر خط 6 در قالب 17 ایستگاه به صورت یکپارچه در اختیار شهروندان قرار مى گیرد و این در حالى است امکان تبادل مسافر با 5 خط دیگر نیز به همین سبب مهیا خواهد شد. این 27 کیلومتر 9 منطقه شهر تهران را پوشش مى دهد.

 افزوده شدن قطعه میانى خط 6 با 4 ایستگاه به شبکه مترو پایتخت، به تعبیرى باعث مى شود فازهاى اول و دوم خط 6 که در سال هاى گذشته افتتاح شده اند به یکدیگر متصل شده و میزان مسافرگیرى این خط به میزان قابل توجهى افزایش یابد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.