| کد خبر: 252844 |

گام نهایی راه اندازی مجدد قطارهای سریع السیر یزد به تهران برداشته شد

پس از پیگیری های نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، قطارهای سریع السیر مسیر یزد به تهران در سال ۱۴۰۲ راه اندازی می شود.

تین نیوز

 پس از پیگیری های نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، قطارهای سریع السیر مسیر یزد به تهران در سال ۱۴۰۲ راه اندازی می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدصالح جوکار با اعلام این مطلب افزود: با توجه به درخواست متعدد مردم از مسئولان برای راه اندازی قطار ترنست مسیر یزد به تهران در یک ماه اخیر در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این مطالبه شهروندان یزدی مطرح شد.

وی ادامه داد: با دستور وزیر تعاون راه اندازی مجدد این قطارها از مدیرعامل شرکت رجا خواسته شد و تاکید شد که در سفر به یزد در اسرع وقت این موضوع بررسی و به هر شکلی ممکن قطار پردیس یزد به تهران راه اندازی می شود.

جوکار تصریح کرد: پس از پیگیری های مجدد در جلسه ای با حضور مدیر عامل شرکت قطارهای رجا، مدیر عامل بانک رفاه کارگران و عضو هیئت مدیره سازمان تامین اجتماعی، واگذاری تسهیلات ارزی و ریالی مورد نیاز برای راه اندازی مجدد قطارهای ترنست مسیر ریلی یزد به تهران برای سال آتی مطرح شد.

نماینده یزد واشکذر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در نهایت مقرر شد پس از واگذاری تسهیلات به شرکت رجا، قطارهای ترنست مسیر ریلی یزد به تهران مجددا راه اندازی شود.

استان یزد در پنج راه مرکزی راه آهن کشور قرار دارد و بخش قابل توجهی از حمل بار و جابجایی مسافر استان از طریق شبکه ریلی انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.