| کد خبر: 252765 |

ثبت‌نام پیش‌فروش سایپا برای پیش‌ ثبت‌ نام کرده‌ ها آغاز شد

گروه خودروسازی سایپا، برای متقاضیان عادی چهار محصول که از روز یکشنبه (۳۰ بهمن ماه) تا ظهر روز گذشته (سه شنبه) پیش ثبت نام خود را انجام داده اند؛ امکان ثبت نام نهایی را از ساعت ٩ صبح امروز تا زمان تکمیل ظرفیت فراهم کرده است.

تین نیوز

گروه خودروسازی سایپا، برای متقاضیان عادی چهار محصول که از روز یکشنبه (۳۰ بهمن ماه) تا ظهر روز گذشته (سه شنبه) پیش ثبت نام خود را انجام داده اند؛ امکان ثبت نام نهایی را از ساعت ٩ صبح امروز تا زمان تکمیل ظرفیت فراهم کرده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا،  گروه خودروسازی سایپا به مناسب مبعث رسول اکرم (ص)، از ساعت ٩ صبح امروز (چهارشنبه سوم اسفند ماه) چهار محصول خود را در قالب پیش فروش یکساله برای متقاضیان عادی آغاز کرد.

ثبت نام برای متقاضیان تایید شده پس از استعلام سایپا، که تا ساعت ۱۳ روز گذشته (سه شنبه) پیش ثبت نام خود را به معنای تعریف حساب وکالتی نزد بانک های معرفی شده و واریز حداقل مبلغ ١١٠ میلیون تومان از وجه خودروها را به حساب مذکور انجام داده باشند، فراهم شده است و این افراد می توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com  نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.

در این مرحله، چهار محصول شامل سه مدل کوییک (کوییک GX، کوییک R اتوماتیک و کوییک R مدل GX) و ساینا S عرضه شده است.

ثبت نام سایپا- اسفند  1401

گفتنی است که در  ابتدا  قرار بود،  طرح پیش فروش مذکور از ساعت ۱۰ صبح سه شنبه (دوم اسفندماه) اجرایی شود و متقاضیان عادی تا ساعت ۱۳ روز دوشنبه فرصت تعریف حساب وکالتی و واریز مبلغ مندرج در بخشنامه داشتند، این مهلت که از آن تحت عنوان پیش ثبت نام یاد می شود، تا ساعت ۱۳ روز گذشته  تمدید  و امکان ثبت نام اصلی متقاضیان حائز شرایط، از ساعت ۹ صبح امروز (چهارشنبه) فراهم شد.

اجرای فرآیند تعریف حساب وکالتی و واریز بخشی از وجه خودرو که از آن تحت عنوان "پیش ثبت نام" یاد می شود، با  هدف عدم ورود و هجوم افرادی که پیش ثبت نام را انجام نداده و حائز شرایط ثبت نام نیستند در زمان اصلی ثبت نام، برنامه ریزی شده تا تنها در زمان ثبت نام اصلی افراد متقاضی که شرایط لازم برای ثبت نام (تعریف حساب وکالتی و واریز وجه) را انجام داده و مبلغ تعیین شده از وجه خودرو در حساب هایشان بلوکه و طی استعلام سایپا از بانک ها این موضوع تایید شده باشد، به سایت برای تکمیل ثبت نام مراجعه کنند.  

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.