| کد خبر: 252754 |

پرونده عمیق ترین خط مترو تهران چه زمانی بسته می شود؟

مجری خط هفت مترو تهران با بیان اینکه پرونده عمیق ترین خط ناوگان مترو تهران تا پایان سال آینده بسته می شود، گفت: خط هفت مترو تهران دارای ۲۲ ایستگاه و ۲۷ کیلومتر است که سه ایستگاه این خط هنوز افتتاح نشده است.

تین نیوز

مجری خط هفت مترو تهران با بیان اینکه پرونده عمیق ترین خط ناوگان مترو تهران تا پایان سال آینده بسته می شود، گفت: خط هفت مترو تهران دارای ۲۲ ایستگاه و ۲۷ کیلومتر است که سه ایستگاه این خط هنوز افتتاح نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمود یوسفی افزود: ایستگاه یادمان در منطقه سعادت آباد یکی از ایستگاه های آماده بهره برداری است که قرار است در روز ۲۷ اسفندماه سال جاری افتتاح و تحویل شهروندان شود.

مجری خط هفت مترو تهران ادامه داد: ایستگاه میدان کتاب دیگر ایستگاه این خط است که قرار است تا خردادماه سال آینده افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: ایستگاه ورزشگاه تختی دیگر ایستگاه باقیمانده این خط است که بدلیل مشکلاتی در بخش زمینه با وزارت ورزش این افتتاح به تاخیر افتاد اما تلاش داریم این ایستگاه نیز در اواخر سال آینده تقدیم شهروندان شود و عملا پرونده خط هفت تا پایان سال آینده بسته خواهد شد.

یوسفی تاکید کرد: ایستگاه های این خط با عمق ۴۰ تا ۴۵ متر از سطح زمین از زیر تمام خطوط مترو گذشته و این خط ۲۸ کیلومتری به روش مکانیزه و به وسیله ۲ دستگاه TBM حفر شده است.

به گفته وی، خط هفت مترو تهران یکی از پرمسافرترین خطوط ناوگان مترو است که شمال غرب را به شمال شرق تهران وصل می کند.

خط هفت مترو تهران بطول ۲۷ کیلومتر و ۲۲ ایستگاه از ورزشگاه جهان پهلوان تختی در جنوب شرق تهران آغاز و پس از عبور از مناطق پر جمعیتی مانند بزرگراه شهید آیت الله محلاتی، خیابان مولوی، خیابان هلال احمر، خیابان قزوین، بزرگراه شهید نواب صفوی، خیابان آزادی، میدان توحید، برج و بیمارستان میلاد و میدان صنعت، به میدان بوستان در سعادت آباد ختم می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.