| کد خبر: 252717 |

تشکیل کنسرسیوم توسعه گردشگری با مشارکت شهرداری های استان های شمال غرب

رییس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توافق های انجام شده قرار است کنسرسیوم توسعه گردشگری با مشارکت شهرداری های مراکز استان های شمال غرب کشور با کمک بخش های خصوصی تشکیل شود.

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با توافق های انجام شده قرار است کنسرسیوم توسعه گردشگری با مشارکت شهرداری های مراکز استان های شمال غرب کشور با کمک بخش های خصوصی تشکیل شود.  

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مجید ناصحی مقدم روز سه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان به برگزاری مجمع مشورتی روسای شورای شهر و شهرداران مراکز استان های شمال غرب به میزبانی زنجان اشاره کرد و افزود: هدف از تشکیل این مجمع، هم افزایی و بهره گیری از تجربیات شهرها با یکدیگر است.

وی اظهار کرد: در نشست اخیر تصمیمات خوبی در خصوص توسعه زیرساخت های گردشگری گرفته شد که از جمله آنها تبلیغات مشترک جاذبه های گردشگری هر چهار استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان در ایام تعطیلات نوروز بود تا جاذبه های گردشگری منطقه شمال غرب به صورت یکپارچه به مخاطبان معرفی شود.

ناصحی مقدم همچنین به اصلاح مسیر و رفع معضلات ترافیکی میدان سپاه تا آرامستان اشاره کرد و گفت: اجرای پروژه در این مسیر قطعی است ولی جزییات دقیق آن تاکنون مشخص نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان از مصوبه کمک ۲ و نیم میلیارد تومانی شهرداری های مراکز استان های شمالغرب کشور به زلزله زدگان خوی خبر داد و گفت: در این راستا قرار است شهرداری تبریز به میزان یک میلیارد تومان و شهرداری های ارومیه، اردبیل و زنجان نیز هر کدام به میزان ۵۰۰ میلیون تومان در این خصوص مشارکت کنند.

گفتنی است چهارمین نشست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران مراکز استان های شمال غرب کشور ۲۹ بهمن امسال به میزبانی زنجان برگزار شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.