| کد خبر: 252711 |

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور خبر داد:

تردد روان در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران شمال

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان و بدون مداخلات جوی در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران شمال کشور خبر داد.

تین نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور از تردد روان و بدون مداخلات جوی در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران شمال کشور خبر داد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی وضعیت تردد در محورهای برون شهری را اعلام کرد و گفت: محور هراز مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ مسدود است و در محورهای چالوس، فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت مسیر رفت و برگشت  تردد روان گزارش شده است.

برقی با اعلام آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها افزود: ترافیک در آزادراه قزوین کرج حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک،   آزادراه کرج قزوین محدوده مهرشهر، محور شهریار تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس و آزادراه ساوه تهران حدفاصل دهشاد تا احمدآباد مستوفی سنگین است.

 کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به کارگاه جاده ای منجر به انسداد اعلام کرد: محور هراز (محدوده قلابن و آب اسک)، واقع در استان مازندران ، از مورخ ۳۰ بهمن لغایت مورخ ۳ اسفند ماه، از ساعت ۷ الی ۱۷ روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و ازساعت۷الی۱۲روز چهارشنبه،به دلیل انجام عملیات کارگاه جاده ای،از کیلومتر۶۴الی۸۴، مسدود بوده و تردد ازمحورهای جایگزین کندوان و فیروزکوه انجام می شود.

وی در خصوص محدودیت تردد با تغییر مسیر نیز اظهار کرد: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد پل زال و محور خرم آباد کوهدشت انجام می شود.

شایان ذکر است محور مسدود شریانی نیز محور ریگان ایرانشهر و محورهای مسدود غیر شریانی محورهای خوانسار  بوئین، کوهرنگ  مسجد سلیمان (گردنه های چری ، تاراز و شاه منصوری) گزارش شد.

گفتنی است برقی محورهای دارای انسداد فصلی را نیز برشمرد و گفت: محورهای  لاسم ارجمند، وازک بلده، سروآباد پاوه، سی سخت پادنا، جدید هشتگرد طالقان، گنجنامه تویسرکان و پونل خلخال دارای انسداد فصلی هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.