| کد خبر: 252597 |

◄ عملیات بازگشایی محور نهبندان به شهداد آغاز شد

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی‌ از آغاز عملیات بازگشایی محور نهبندان به شهداد خبر داد.

تین نیوز

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت: عملیات بازگشایی محور نهبندان به شهداد با اعتبار ۲۶۰ میلیارد تومان برای فاز اول و دوم این پروژه کلنگ زنی می شود.

به گزارش تین نیوز ، مصطفی نخعی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ضعف در حوزه حمل و نقل و ارتباطات جاده ای، ریلی و هوایی در استان از جمله مباحث مطرح شده در سفر استانی رئیس جمهور به خراسان جنوبی بوده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان توسعه و کیفیت راه ها را از جمله برنامه های دولت به ویژه در برنامه ششم توسعه دانست و افزود: در بحث کیفیت جاده ها و ریل در استان مشکلات بسیار جدی داریم.

نخعی با اشاره به اهمیت محور نهبندان به شهداد، گفت: سال ۹۸ به واسطه سیل این محور دچار آسیب شده که متاسفانه هنوز ترمیم نشده است و این در حالی است، که سایر محورهای آسیب دیده در سیل سال ۹۸ در کشور ترمیم شدند.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه موضوع جاده شهداد به نهبندان را طی دو سال گذشته به صورت مستمر پیگیری کرده ام، گفت: به نظر می رسد مسئولان در استان کرمان انگیزه ای برای ترمیم آن ندارد چون شاید اولویت های دیگر برای آنان مدنظر است.

نخعی جاده نهبندان به شهداد را مسیر گردشگری خراسان جنوبی برشمرد و ادامه داد: این جاده خراسان جنوبی را به مراکز صنعتی مرکز کشور و بنادر مهم جنوب نزدیک ترمی کند و از سوی دیگر به واسطه ثبت جهانی بیابان لوت مسیر گردشگری ما محسوب می شود.

وی با اشاره به وضعیت این محور، اظهار داشت: تذکر شفاهی، تذکر کتبی و طرح سوال از وزیر در دولت قبل را پیگیری کردم و قول هایی دادند که عملیاتی نشد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی بیان کرد: در نهایت در دولت جدید سازمان راهداری مجاب شد که این کار را انجام دهد و در این اقدام از ظرفیت نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی نیز استفاده کردیم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.