| کد خبر: 252502 |

◄ رضایت شهردار یا نارضایتی شهروندان/ مدیریت یا غافلگیری؟

مسئولین دیگر از بروز بحران غافلگیر نمی شوند. آیا این برای مدیریت شهری کافی است؟

تین نیوز

شهردار تهران گفت: در شهر تهران ۲۶ هزار نفر در بارش برف اخیر در صحنه خدمت به مردم بودند و با شن پاشی و تلاش خود معابر بزرگ و در مرحله بعد سایر معابر را بازگشایی کردند. در این میان ۱۶ هزار نفر نیروهای فضای سبز و ۱۰۰۰ نفر نیروهای شهربان نیز تلاش کردند.

به گزارش تین نیوز، علیرضا زاکانی 25 بهمن ماه در آیین انعقاد تفاهمنامه همکاری میان شهرداری تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملکرد شهرداری در برف اخیر ابراز رضایت و از همکاران خود سپاسگزاری کرد.

او گفت: «از بهمن سال ۹۶ تا کنون چنین بارشی را نداشته‌ ایم و در چنین شرایطی حتی یک جا هم گزارشی از مسدودی و گرفتاری شهروندان نداشتیم. بی تردید ابتدا باید از مردم تشکر کنم و وظیفه خود می‌دانم از همکارانم در شهرداری، پلیس راهور و صدا و سیما قدردانی کنم.»

این در حالی است که ناصر امانی عضو شورای شهر تهران 21 بهمن ماه در یادداشتی در فضای مجازی از عملکرد شهرداری گلایه کرده بود و گفته بود هزینه ستاد برفروبی به هدر می رود. 

امانی نوشته بود:

کارنامه شهرداری در برف روبی دیروز خیابان ها و اتوبان های تهران باعث شرمسازی بنده به عنوان عضو شورای شهر شد. از مردم تهران عذر می خواهم که میلیاردها تومان از خزانه شهر به عنوان (ستاد برفروبی) این گونه هدر می رود. 

توییت مقامات

او بر کلیدواژه های مدیریت ناکارامد، برف تهران، مدیریت شهری و مدیریت بحران تاکید کرده بود. 

امانی همچنین در ویدیویی از نارضایتی شهروندان در این موضوع سخن گفت.

با توجه به شواهد عینی و همچنین مطالب منتشر شده در فضای مجازی، شهروندان نیز از مدیریت شهری در بارش برف و باران تهران گلایه دارند و از ساعت ها معطلی در ترافیک شاکی اند. 

اینک این سوال در ذهن مردم شکل می گیرد که: آیا اینکه مسئولان، دیگر از بروز بحران غافلگیر نمی شوند برای مدیریت شهری کافی است؟

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.