| کد خبر: 252436 |

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

پیش بینی بارش مجدد برف طی امروز در تهران، البرز، قم و ۱۷ استان دیگر

با تداوم وضعیت جوی نارنجی در کشور، سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در روز سه شنبه در تهران، البرز، قم و ۱۷ استان دیگر خبر داد.

تین نیوز

 با تداوم وضعیت جوی نارنجی در کشور، سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در روز سه شنبه در تهران، البرز، قم و ۱۷ استان دیگر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا و بر اساس اعلام هشدار نارنجی هواشناسی، فعالیت سامانه بارشی امروز در استان های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شرقی لرستان، شمال شرق خوزستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس و ارتفاعات خراسان رضوی تقویت می شود. بارش ها در این مناطق به صورت برف و کولاک خواهد بود.

امروز هم چنین بارش ها با شدت کمتر در خوزستان، لرستان، شرق ایلام، شرق کرمانشاه، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، البرز، تهران، غرب و جنوب سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، شمال غرب خراسان جنوبی و ارتفاعات استان های قزوین، یزد، گیلان و مازندران شروع خواهد شد.

هواشناسی برای فردا (چهارشنبه) نیز در خوزستان، لرستان، همدان، اصفهان، قم، مرکزی، سمنان، قزوین، البرز و تهران بارش برف و باران را پیش بینی کرده است.

روز (پنج شنبه) در خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، نیمه شمالی فارس و ارتفاعات استان های مازندران و گلستان بارندگی خواهیم داشت.

هواشناسی درباره مخاطرات وضعیت جوی زرد و نارنجی اعلام کرده است: انسداد راه های روستایی و اختلال حمل و نقل بین شهری و درون شهری، رخداد بهمن، آب گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، اختلال در فعالیت های عمرانی، خسارت به صنعت کشاورزی، اختلال در انتقالِ حامل های انرژی، احتمال شکستن شاخه های درختان بر اثر سنگینی بار برف وجود دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.