| کد خبر: 252358 |

انجام عملیات «اوره پاشی» در فرودگاه های مهرآباد و امام/ برخی پروازها لغو شد

مطابق دستورالعمل های زمستانی در فرودگاههای کشور عملیات «اوره پاشی» در هر دو فرودگاه مهرآباد و امام درحال انجام و هر دو فرودگاه عملیاتی است، اما به دلیل لغو برخی از پروازها مسافران قبل از حرکت به سمت فرودگاهها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

تین نیوز

مطابق دستورالعمل های زمستانی در فرودگاههای کشور عملیات «اوره پاشی» در هر دو فرودگاه مهرآباد و امام درحال انجام و هر دو فرودگاه عملیاتی است، اما به دلیل لغو برخی از پروازها مسافران قبل از حرکت به سمت فرودگاهها از آخرین وضعیت پرواز خود مطلع شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، صبح امروز( یکشنبه) پرواز مسیر تهران- کرمانشاهِ شرکت ایران ایر به دلیل بدی آب و هوای مقصد به فرودگاه مهرآباد بازگشت و در نهایت باطل شد. همچنین دیگر پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران، خوی نیز صبح امروز به دلیل بدی آب و هوای مقصد باطل اعلام شد.

مطابق آخرین هشدار نارنجی هواشناسی از امروز یکشنبه تا پایان روز سه شنبه بارش ها به شکل برف و کولاک در اغلب مناطق کشور تداوم دارد .

با این حال، پروازها در فرودگاه امام خمینی برقرار است.«جوادصالحی» سخنگوی این فرودگاه امروز( یکشنبه) در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اعلام کرد: از صبح امرور بارش برف در شهرفرودگاهی امام آغاز شده است و طبق دستورالعمل زمستانی، عملیات اوره پاشی در سطوح پروازی درحال انجام است. اوره قابلیت این را دارد که با انجام واکنش گرمازا لایه های زیرین برف را آب کند و عملیات پاکسازی سطوح را تسریع کند.

وی افزود: طبق دریافت آخرین گزارش از برج مراقبت پروازها تا این لحظه برقرار است اما از مسافران درخواست داریم با توجه به برودت و بارش برف، حتما قبل از حرکت به سمت فرودگاه از وضعیت پروازی خود از طریق تماس با شماره تلفن ۵۱۰۰۱۱۸ باخبر شوند. هم چنین هرگونه تغییر در شرایط پروازی اعلام خواهد شد.

فرودگاه مهرآباد نیز در اطلاعیه پروازی اعلام کرد: هم زمان با بارش برف و باران در بیشتر مناطق کشور، برخی پروازها از مبدأ این فرودگاه با تاخیر انجام می شود.

در این اطلاعیه ضمن تاکید بر برقراری پروازها و عملیاتی بودن فرودگاه، آمده است: با توجه به شرایط جوی در صورت مساعد بودن وضعیت هوای فرودگاه مقصد، پروازها مطابق برنامه روزانه انجام می گیرد.

فرودگاه مهرآباد از مسافران درخواست کرد تا قبل از حرکت به سمت فرودگاه از وضعیت پروازی خود با شماره های ۱۹۹ و شماره ۰۲۱۶۱۰۲۱ تماس گرفته و اطلاعات پرواز خود را دریافت و آخرین وضعیت پرواز خود را کنترل کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.