| کد خبر: 252349 |

معاون دادستان همدان اعلام کرد:

ضرورت هوشمندسازی ناوگان حمل نقل شهری همدان

معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: دریافت خدمات عمومی، توسعه و گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از موارد حقوق عامه بوده و باید مسئولان به این حقوق اهتمام ویژه قائل شوند.

تین نیوز

معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان گفت: دریافت خدمات عمومی، توسعه و گسترش ناوگان حمل و نقل عمومی شهری از موارد حقوق عامه بوده و باید مسئولان به این حقوق اهتمام ویژه قائل شوند.

سیدهادی مصطفوی اظهار کرد: در جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و نیز کاهش ترافیک شهری باید زمینه توسعه ناوگان حمل و نقل شهری افزایش یافته و به همین منظور شهروندان دسترسی آسان به نرم افزار جامع اتوبوسرانی در راستای توسعه هوشمندسازی از ضرورت بسیاری برخوردار است تا آنها از برنامه حرکت و میزان زمان انتظار رسیدن اتوبوس در ایستگاه های اتوبوس مطلع شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از  ایسنا و به نقل از واحد اطلاع رسانی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان، وی اضافه کرد: امروزه معضل ترافیک سنگین در شهر همدان به لحاظ کثرت وسیله نقلیه تک سرنشین، عدم جانمایی صحیح مدارس غیردولتی و برخی ساختمان های تجاری ضمن تحمیل هزینه های مضاعف بر شهروندان آستانه صبر و تحمل آنها را در معابر پرازدحام کاهش داده و زمینه ایجاد نارضایتی عمومی ناشی از ترافیک شهری را به دنبال داشته است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب همدان لزوم امکان سنجی موضوع توسط مسئولان و ارائه خدمات مطلوب عمومی را برای گرایش حداکثری شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی، تجهیز شهر به سامانه اتوبوس تندرو(BRT) و جانمایی درست پارکینگ های طبقاتی در شهر، همزمان با رفع گره های ترافیکی شهری را خواستار شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.