| کد خبر: 252207 |

جاده سقز - بانه بازگشایی شد

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: محور بانه-سقز که به دلیل بارش شدید برف و کولاک از شب گذشته بسته شده بود، صبح امروز باز شد اما در حال حاضر سه محور در استان همچنان بسته است.

تین نیوز

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان اظهار کرد: محور بانه-سقز که به دلیل بارش شدید برف و کولاک از شب گذشته بسته شده بود، صبح امروز باز شد اما در حال حاضر سه محور در استان همچنان بسته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رامبد نوذری اظهار کرد: محور بانه - سقز (گردنه خان) که شب گذشته به دنبال بارش شدید برف و کولاک و با هدف حفظ امنیت مسافران بسته شد امروز بازگشایی شد اما تردد با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی افزود: در حال حاضر محور سروآباد - اورامان (گردنه ژالانه)، محور مریوان - سقز (محدوده گردنه توت سرخان) و محور موچش - دهگلان به دلیل بارش برف و کولاک تا اطلاع ثانوی بسته است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان یادآور شد: هم اکنون در بیشتر محورهای استان بویژه محور سقز - دیواندره، سقز - مریوان و قسمت هایی از محور قروه - دهگلان بارش شدید برف و کولاک گزارش شده است.

وی با بیان اینکه تردد در محورهای استان بویژه گردنه ها فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است، گفت: از رانندگان و مردم انتظار می رود از سفرهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت تردد حتما وسایل و تجهیزات زمستانی با خود به همراه داشته باشند.

بر اساس پیش بینی هواشناسی هوای استان کردستان تا روز پنجشنبه ناپایدار است.

استان کردستان در یک منطقه سرد و کوهستانی واقع شده است و هر سال بارش باران در این استان از اواسط پاییز شروع می شود.

در جاده های بین شهری استان ۳۸ و جاده های روستایی نیز ۶۶ گردنه برفگیر وجود دارد این گردنه ها هنگام بارش باران عمدتا لغزنده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.