| کد خبر: 252177 |

امکان خرید و شارژ غیرحضوری بلیت مترو فراهم شد

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ارائه خدمات هوشمند در حوزه خرید و شارژ غیرحضوری بلیت مترو تهران خبر داد.

تین نیوز

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ارائه خدمات هوشمند در حوزه خرید و شارژ غیرحضوری بلیت مترو تهران خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل ازمدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ هادی زند با اشاره به اهمیت مدیریت زمان گفت: شهروندان و مسافران شهر زیرزمینی می توانند پیش از مراجعه به ایستگاه های مترو، برای تهیه بلیت و یا شارژ کارت های اعتباری از خدمات آنلاین استفاده کنند.

وی افزود: امکان دریافت خدمات مرتبط با  بلیت مترو  در سایت ها و اپلیکیشن های گوشی همراه از جمله سایت و اپلیکیشن « تهران من » وجود دارد و مسافران می توانند بدون اتلاف وقت، سفر خود را با مترو آغاز کنند.

وی با بیان اینکه استفاده از این خدمات آنلاین به جای استفاده از دستگاه های داخل ایستگاه های مترو و یا مراجعه به باجه های فروش بلیت میتواند منجر به صرفه جویی در زمان و همچنین آسایش بیشتر مسافران شود، تصریح کرد:

شهروندان می توانند با خرید بلیت تک سفره مترو از این طریق، بارکد بلیت را روی گوشی همراه خود دریافت و هنگام تردد صفحه نمایش گوشی را روی گیت گذاشته و عبور کنند.

همچنین مردم از طریق این اپلیکیشن ها می توانند از مقدار مبلغ کارت بلیت اعتباری خود نیز مطلع شوند و در صورت لزوم موجودی کارت خود را افزایش دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.