| کد خبر: 251174 |

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

امدادرسانی هلال احمر اصفهان به ۳ هزار گرفتار در برف/ وقوع بیشترین حوادث در سمیرم

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی ۶۸ تیم عملیاتی به ۳ هزار و ۱۴ نفر از شهروندان طی برف و بوران یک هفته اخیر خبر داد.

تین نیوز

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی ۶۸ تیم عملیاتی به ۳ هزار و ۱۴ نفر از شهروندان طی برف و بوران یک هفته اخیر خبر داد و گفت: طی این مدت بیشترین حوادث در شهرستان سمیرم گزارش شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، محمدنوید متقی با اشاره به خدمت رسانی هلال احمر طی برف و بوران اخیر در استان، اظهار کرد: طی یک هفته اخیر تعداد حوادث برف و کولاک در استان ۳۸ مورد و تعداد افراد حادثه دیده ۳ هزار و ۲۴ نفر بود.

وی از امداد رسانی هلال احمر اصفهان به ۳ هزار و ۱۴ نفر در استان طی این مدت خبر داد و گفت: در این مدت همچنین ۱۴۵ نفر اسکان موقت داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان به فعالیت ۶۸ تیم عملیاتی اشاره و تصریح کرد: تعداد اعضای تیم عملیاتی ۲۲۲ نفر بود که با ۳۵ دستگاه آمبولانس، ۱۲ دستگاه خودروی نجات و ۱۸ دستگاه خودروی کمک دار طی حوادث اخیر به یاری شهروندان شتافتند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین حوادث طی این مدت در شهرستان سمیرم گزارش شده، از آمادگی جمعیت هلال احمر در تمام ساعات شبانه روز برای خدمت رسانی به مردم خبر داد و گفت: چنانچه شهروندان در برف و بوران و سرمای هوا دچار سانحه یا مشکلی شدند با شماره ۱۱۲ تماس بگیرند.

متقی همچنین بر ضرورت پرهیز از سفرهای غیر ضروری از سوی شهروندان تاکید کرد و گفت: در صورتی که سفر ضروری دارید حتما پیش از سفر از وضعیت آب و هوا  مطلع شوید و تا حد امکان از عبور در مسیرهای صعب العبور خودداردی کنید، ضمن اینکه وسایل ایمنی مثل زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی و پتوی اضافه همراه داشته باشید و در نزدیک ترین پمپ بنزین ، خودرو را پر کنید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.