| کد خبر: 251137 |

مروری بر وعده های مسئولین؛

◄ بهره برداری از 1300 کیلومتر بزرگراه در خراسان رضوی تا سه سال آینده

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور وعده داد یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان خراسان رضوی تا سه سال آینده به بهره‌برداری برسد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور وعده داد یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان خراسان رضوی تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش تین نیوز ، خیرالله خادمی آبان ماه امسال، درباره وضعیت پروژه های آزادراهی و بزرگراهی استان خراسان رضوی با بیان اینکه در بخش توسعه زیرساخت های حمل و نقل استان خراسان رضوی پروژه های بسیار خوبی در حال اجراست، افزود: برنامه سه ساله برای  احداث یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور خاطر نشان کرد:  عملیات اجرایی ۳۵۰ کیلومتر از این بزرگراه آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد همراه است که امیدواریم تا سه سال آینده به بهره برداری برسد.

خادمی ادامه داد: همزمان با  احداث این مسیرها برای پیمان سپاری سایر پروژه ها در قالب هشت طرح بزرگراهی کشور، اقدام شده است تا به برنامه زمان بندی شده، متناسب با اعتبار تخصیص یافته، برسیم.

وی درباره پروژه های آزادراهی نیز به دو مسیر آزادراهی مهم در استان خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: آزادراه حرم تا حرم در استان خراسان رضوی حد فاصل مشهد تا سه راهی تربت به عنوان اولین و مهمترین بخش بوده و عملیات اجرایی آن به طول ۳۳ کیلومتر آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور بیان کرد: برای تامین اعتبار این پروژه اولویت دار از منابعی مثل تملک اراضی و تهاتر زمین استفاده می شود و سرمایه گذار بخش خصوصی این آزادراه نیز قرارگاه خاتم الانبیا است.

به گفته وی، این پروژه با نسبت ۷۰ درصد قرارگاه و ۳۰ درصد دولت تامین اعتبار خواهد شد.

خادمی آزادراه مشهد به سمت قوچان را دیگر پروژه استان خراسان رضوی دانست و گفت: بخش اول این آزادراه به طول ۵۴ کیلومترو حد فاصل مشهد تا چناران به عنوان اولویت اول این مسیر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای این تکمیل این پروژه اعتبار ۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شده که از طریق سرمایه گذاری آستان قدس رضوی و سایر منابع دولتی تامین خواهد شد.

خادمی مدت زمان تکمیل این پروژه را سه سال اعلام کرد و گفت: با اتمام این پروژه یکی از گلوگاه هایی که در ورودی غربی مشهد است رفع شده و ورود مردم به شهر مشهد را بسیار روان خواهد کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.