| کد خبر: 250885 |

◄ روند تکمیل قطعه میانى خط 6 مترو شتاب گرفت

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شوراى اسلامى شهر تهران، " دکتر تشکرى هاشمى" از قطعه میانى خط 6 مترو بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان کم و کیف پیشرفت امور قرار‌ گرفت.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شوراى اسلامى شهر تهران، " دکتر تشکرى هاشمى" از قطعه میانى خط 6 مترو بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان کم وکیف پیشرفت امور قرار گرفت.

روند تکمیل قطعه میانى خط 6 مترو شتاب گرفت

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شوراى اسلامى شهر تهران، " دکتر تشکرى هاشمى" از قطعه میانى خط 6 مترو بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان کم و کیف پیشرفت امور قرار گرفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومى و امور بین الملل شرکت راه آهن شهرى تهران و حومه (مترو) در این بازدید مهندس جلال بهرامى معاون حمل و نقل و ترافیک شهردارى تهران، مهندس محسن هرمزى مدیرعامل شرکت مترو تهران، مهندس رضا محمدى شهردار منطقه 6، مهندس على مزینانى مجرى خط 6 و جمعى از دست اندرکاران و پیمانکاران نیز حضور داشته و گزارش کاملى از اقداماتى که با شروع تزریق نقدینگى از طرف شهردارى تهران در چند ماه اخیر صورت گرفته، ارائه دادند.

عضو شوراى اسلامى شهر تهران در حاشیه بازدید از اقدامات صورت گرفته و سرعت پیشبرد امور در تکمیل بخش میانى خط 6 و ایستگاه هاى آن ابراز رضایت کرده و اظهار داشت: به لطف خدا روند پیشرفت عملیات اجرایى این بخش از خط 6 نسبت به چند ماه قبل که از ایستگاه ها بازدید کرده بودم، کاملاً رضایت بخش و امیدوارکننده بوده و سرعت انجام کارها و فعال بودن کارگاه ها قابل تقدیر بوده و به شخصه از زحمات دست اندرکاران امر تشکر مى نمایم.

دکتر تشکرى هاشمى در پایان بیان داشت: دست اندرکاران امور اجرایى همواره نشان دادند زمانى که همت جهادى وجود داشته باشد، مى توان کارهاى بزرگ را در کمترین زمان ممکن به سرانجام رساند. باتوجه به روند پیش رو و پس از انجام تست گرم نهایى، انشاا... در اسفند ماه سال جارى شاهد بهره بردارى از 9 کیلومتر از بخش میانى خط 6 به همراه 4 ایستگاه کارگر، بوستان لاله، میدان حضرت ولى عصر (عج) و شهداى هفتم تیر خواهیم بود.

خط 6 متروى تهران با طول 42 کیلومتر داراى 32 ایستگاه بوده که با تکمیل بخش میانى، 27 کیلومتر از مسیر و 17 ایستگاه آن (حدفاصل ایستگاه هاى دولت آباد تا شهید ستارى)، به صورت پیوسته آماده خدمت رسانى به شهروندان و مسافران مترو خواهد بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.