| کد خبر: 250366 |

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد خبر داد؛

آسفالت گذرهای بافت فرسوده شهرستان نجف آباد با اختصاص ۲۶۸ تن قیر رایگان

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: با اختصاص ۲۶۸ تن قیر به شهرداری های این شهرستان، برخی از معابر بافت فرسوده شهرهای نجف‌آباد، علویجه و دهق آسفالت شد.

تین نیوز

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد گفت: با اختصاص ۲۶۸ تن قیر به شهرداری های این شهرستان، برخی از معابر بافت فرسوده شهرهای نجف آباد، علویجه و دهق آسفالت شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)؛ مرتضی فولادی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد در حاشیه نشست تخصصی آموزه های زلزله بم در شهر نجف آباد در خصوص پروژه های حوزه بازآفرینی شهری این شهرستان اظهار کرد: یکی از پروژه های اولویت دار این حوزه، احداث مدرسه در بافت فرسوده شهر نجف آباد است که پیگیری های ویژه ای در این خصوص بعمل آمده است.  

وی افزود: تسریع در ساخت مدرسه با توجه به شرایط خاص این منطقه و تراکم دانش آموزان حائز اهمیت بوده که با اقدامات بعمل آمده بخشی از کار انجام و برای مابقی نیز چهار میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.  

 رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد بیان کرد: در صورت تخصیص اعتبار لازم تا مهرماه سال آینده مدرسه بازگشایی می شود.  

وی با اشاره به مشارکتی بودن پروژه احداث فرهنگسرا شهر نجف آباد گفت: پیگیری های لازم در اینخصوص بعمل آمده است و در صورتی که شهرداری اعتبار این پروژه را مشخص کند، راه و شهرسازی هم متناسب با آن پیش بینی های لازم را بعمل می آورد.  

فولادی در خصوص وضعیت آسفالت معابر بافت فرسوده این شهر عنوان کرد: یکی از مشکلات بافت های فرسوده وجود معابر خاکی بود و این معابر آسفالت نشده شرایط نامطلوبی را برای زندگی مردم ایجاد کرده بود که به لطف خدا اقدام ویژه ای در این رابطه بعمل آمد.  

وی گفت: به منظور آسفالت معابر فاقد آسفالت در محلات هدف بازآفرینی شهری شهرستان نجف آباد در مجموع ۲۶۸ تن قیر اختصاص یافت.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه این میزان قیر به شهرداری ها تحویل و تماماً مصرف شده است اذعان داشت: ۳۳ تن قیر برای شهر دهق، ۵۲ تن شهر علویجه، ۱۳۳ تن نجف آباد و ۵۰ تن به شهر گلدشت تخصیص یافته است و آسفالت معابر بافت فرسوده این شهرها اجرا شده است.  

وی خاطرنشان کرد: تحویل قیر بمنظور آسفالت معابر در راستای توسعه شهری، ایمنی در تردد مردم عزیز آن مناطق، بهبود تردد خودروها و رسیدن به استانداردهای مطلوب انجام پذیرفته است.  

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.