| کد خبر: 249828 |

لاماری با چه قیمت و رنگ‌ هایی در بورس عرضه می‌شود؟

لاماری برای نخستین مرتبه اول آبان ماه در بورس کالا عرضه شد و اکنون قرار است ۲۸ آذرماه سومین عرضه این خودرو در بستر بورس صورت بگیرد.

تین نیوز

لاماری برای نخستین مرتبه اول آبان ماه در بورس کالا عرضه شد و اکنون قرار است ۲۸ آذرماه سومین عرضه این خودرو در بستر بورس صورت بگیرد.

به گزارش تین نیوز ، سومین عرضه خودروی لاماری ایما در بورس کالا با سه رنگ سفید، مشکی و خاکستری دوشنبه ۲۸ آذرماه انجام می شود.

لاماری با قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان عرضه خواهد شد و سایر هزینه ها نیز شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان به علاوه ۹ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

درصورت عدم واریز هزینه های فوق حداکثر تا پنج روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

عرضه خودرو لاماری ایما

بر این اساس، متقاضیان برای خرید خودرو از بورس کالا باید علاوه بر کد بورسی، کد معاملاتی بازار فیزیکی بورس کالا هم دریافت کنند.

نحوه ثبت سفارش برای خرید لاماری ایما نیز به صورت گام به گام به شرح زیر است:

- واریز پیش پرداخت به حساب وکالتی خود

- مراجعه به سامانه. ebgo.ir

- انتخاب «خرید از بورس» ← انتخاب «ثبت سفارش خرید» ← فیلتر کردن «تالار خودرو» از تابلو معاملات ← انتخاب گزینه «ثبت سفارش اولیه» برای لاماری ایما

همچنین تعیین مشخصات و ثبت اولیه سفارش تا قبل از ساعت ۱۷ روز سه شنبه ( ۲۸ آذر) است.

شرایط خرید خودرو لاماری ایما در بورس کالا

هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود، خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند، خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه های ذیل همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وب گاه sales.lamari.ir است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.