| کد خبر: 248591 |

نصب کیو آر کد در بیش از ۶۲ هزار تاکسی پایتخت

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از نصب کیو آر کد در بیش از ۶۲ هزار تاکسی شهری خبر داد و گفت: این امر قدمی مثبت و مؤثر برای حرکت به سمت شهر هوشمند است.

تین نیوز

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران از نصب کیو آر کد در بیش از ۶۲ هزار تاکسی شهری خبر داد و گفت: این امر قدمی مثبت و مؤثر برای حرکت به سمت شهر هوشمند است.

به گزارش تین نیوز، محمدعلی الفت پور از نصب کیو آر کد (QR code) در بیش از ۶۲ هزار تاکسی شهری خبر داد و گفت: شهروندان با بهره گیری از کیو آر QR کد می توانند نظرات، پیشنهادها و انتقادات خود را در کوتاه ترین زمان به مدیریت شهری انتقال دهند. این روش علاوه بر اینکه، قدمی مثبت و مؤثر برای حرکت به سمت سازمانی هوشمند است؛ مشارکت و رضایت شهروندان را نیز به دنبال دارد.

رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۳۰ هزار تاکسی خطی به طور صد در صد و حدود ۳۲ هزار و ۲۰۰ تاکسی تلفنی، گردشی و … به طور ۷۰ درصد مجهز به QR کد شده اند.

وی با تأکید بر اینکه قدم بعدی، نصب QR کد بر روی اتوبوس های شهری، ایستگاه ها و بوستان هاست، گفت: نیروهای انسانی و تمام دارایی های فیزیکی و خدماتی شهرداری تهران مانند اماکن، فضاها، وسایل حمل ونقل عمومی و تجهیزات شهری که می توانند مورد قضاوت مردمی قرار گیرند، قابلیت بهره گیری از QR کد را دارند.

طرح نصب QR code در تاکسی های شهری با همکاری مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران و سازمان های فناوری، اطلاعات و ارتباطات و تاکسیرانی در حال انجام است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.