| کد خبر: 247306 |

محدودیت ترافیکی برخی جاده ها به مناسبت ایام پایانی ماه صفر؛

هراز و کندوان یک طرفه می شود

تردد وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد - ملک آباد از ساعت 6:00 تا 17:00 امروز و روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ممنوع است و این مسیر به تردد زائران پیاده اختصاص می یابد.

تین نیوز

تردد وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد - ملک آباد از ساعت 6:00 تا 17:00 امروز و روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ممنوع است و این مسیر به تردد زائران پیاده اختصاص می یابد.

به گزارش تین نیوز، علی اکبر آشوری،درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

کاهش تردد خودرو در جاده ها

وی بیان کرد: کل تردد جاده ای در شبانه روز گذشته براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد تعداد  2420 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون شهری ، نسبت به روز قبل 2.6 درصد کاهش نشان می دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 10.8، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 4 تا 5 صبح ثبت شد.

 تردد روان در جاده های تهران-شمال

مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای تهران-شمال گفت: دوربین های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محور کرج - چالوس، محور هراز، محور فیروزکوه آزادراه قزوین - رشت و آزادراه تهران-شمال مسیر رفت و برگشت، خبر داد.

ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه قزوین-کرج

مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره وضعیت ترافیکی دیگر جاده های کشور بیان کرد: در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده پل فردیس داریم.

3 جاده پرتردد کشور در شبانه روز گذشته

وی تصریح کرد : در شبانه روز گذشته بیشترین تردد در آزادراه کرج-تهران با 119 هزار تردد، آزادراه قزوین-کرج با 117 هزار تردد و آزادراه کرج -قزوین با 116 هزار تردد، ثبت شد

آشوری درباره وضعیت جوی جاده ها اظهار داشت: در حال حاضر در هیچ یک از جاده های کشور بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

انسداد جاده فرعی شمشک-دیزین، محور شهداد-نهبندان

مدیر مرکز مدیریت راه ها درباره آخرین وضعیت انسداد جاده های کشور توضیح داد: در حال حاضر محور رامیان-اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان، جاده فرعی شمشک-دیزین، محور شهداد-نهبندان و محور خرم آباد-پل دختر به دلیل نبود ایمنی کافی در مسیر مسدود  است.

وی ادامه داد: همچنین محور لاسم - ارجمند در استان مازندران، محور ریگان - ایرانشهر و جاده تهران-امام زاده داود به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است.

محدودیت های ترافیکی محورهای استان خراسان رضوی به مناسبت 28 صفر

تردد وسایل نقلیه باری شامل تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 08:00 تا 22:00 امروز و  روزهای  یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در محورهای اصلی استان ممنوع است.

تردد وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد - ملک آباد از ساعت 06:00 تا 17:00 امروز و روزهای  یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ممنوع است زیرا برای تردد زائران پیاده اختصاص می یابد.

محور مشهد - ملک آباد از ساعت 12:00 تا 24:00 روز سه شنبه هفته جاری تا پایان ترافیک به سمت جنوب (ملک آباد) به صورت یک طرفه خواهد بود ، ضمن اینکه برای تخلیه ترافیک خروجی مشهد از این محور به عنوان مسیر جانبی و کمکی آزاد راه شهید شوشتری (درصورت انسداد مقطعی) استفاده خواهد شد.

محدودیت ترافیکی جاده های تهران-شمال تا روز چهارشنبه 6 مهر

تردد موتور سیکلت از ساعت 12:00 ظهر روز شنبه دوم مهر تا ساعت 06:00 روز چهارشنبه مورخ 5 مهر در محورهای کندوان، هراز ، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد ، محورهای قوچان - مشهد ، سبزوار - مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کندوان از ساعت 12 امروز یک طرفه می شود

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز و فردا از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00  از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 تا 24:00 روزهای دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از کرج، میدان امیرکبیر و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

محور هراز روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری یک طرفه می شود

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12:00 تا 24:00 روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری از رودهن به سمت آمل ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:00 تا 24:00 همان روز از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یکطرفه خواهد بود.

ممنوعیت تردد کامیون در هراز و کندوان

در محور کندوان تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت و در  محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است.

تردد همه کامیون ها و کامیونت ها غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 امروز و فردا و همچنین از ساعت 06:00 تا 24:00 روزهای دوشنبه ، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری از تهران به آمل و بالعکس  ممنوع است.

در محور تهران - فیروزکوه - قائمشهر تردد تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 روزهای شنبه ، یکشنبه و دوشنبه هفته جاری  ممنوع است.

در محور آستارا - اردبیل و بالعکس تردد کامیون ها و تریلرها غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 روز یکشنبه هفته جاری ممنوع است.

تردد کامیون ها و تریلرها غیر از حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ممنوع است.

در محور قدیم قزوین - رشت و بالعکس تردد کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 روز یکشنبه هفته جاری ممنوع است همچنین تردد کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 08:00 تا 24:00 روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری ممنوع است.

در محور های فاروج - شیروان ، شیروان - بجنورد ، بجنورد - جنگل گلستان و بالعکس تردد کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت 14:00 تا 22:00 امروز و از ساعت 08:00 تا 22:00 روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه  هفته جاری ممنوع است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.