| کد خبر: 247043 |

تعیین محدودیت عبور و مرور برای خودروهای سنگین در آستانه ماه مهر

ستاد مهر ۱۴۰۱ از همه ظرفیت خود جهت کاهش ترافیک و برقراری آرامش در شهر استفاده می کند.

تین نیوز

سید علی عبداللهی، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری شهرداری اصفهان گفت:  با بازگشایی مدارس از ابتدای مهرماه و تغییر سبک تدریس از حالت آنلاین به صورت حضوری، ستاد مهر ۱۴۰۱ از همه ظرفیت خود جهت کاهش ترافیک و برقراری آرامش در شهر استفاده می کند. 

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان، وی افزود: در این راستا سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان طی ارتباط با اتحادیه کامیون داران و خاکبرداران به خودروهای سنگین از جمله میکسرها اعلام کرده است که ساعات تردد در شهر را تغییر دهند.

عبدالهی ادامه داد: بر این اساس  ناوگان حمل بتن آماده از تاریخ ۲۵ شهریور لغایت ۱۵ مهرماه تنها در ساعات ۹ تا ۱۲ و ۱۴ و ۱۷ مجاز به تردد هستند.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم با اتحادیه حمل بتن آماده جهت تغییر ساعات تردد نیز صورت گرفته است تصریح کرد: این اقدام به منظور جلوگیری از افزایش ترافیک در زمان آغاز و پایان فعالیت مدارس در بازه زمانی ذکر شده انجام شده است.

وی بیان داشت:  ناوگان فعال در حوزه خاکبرداری و حمل خاک و نخاله ساختمانی از ساعات ۶ صبح الی ۲۳ هیچ گونه فعالیتی در سطح شهر نخواهند داشت و تنها در ساعات ۲۳ الی ۶ صبح اجازه فعالیت دارند.

عبدالهی در پایان گفت: تیم های نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای شهرداری اصفهان در بازه زمانی ستاد مهر افزایش خواهند یافت، اگر بازرسین سازمان، رانندگان حمل بار را به صورت غیرقانونی در ساعات اعلام شده در سطح شهر رویت کنند شماره پلاک خودرو آنها به پلیس راهور اعلام شده و در صورت لزوم به پارکینگ منتقل می شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.