| کد خبر: 246834 |

زمان برگزاری آزمون تاسیس شرکت های حمل ونقل بین المللی اعلام شد

رئیس سازمان راهداری از برگزاری آزمون تاسیس شرکت های حمل ونقل بین المللی در تاریخ ۲۹ مهرماه امسال خبر داد و گفت: سازمان سنجش این آزمون را برگزار می کند.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری از برگزاری آزمون تاسیس شرکت های حمل ونقل بین المللی در تاریخ ۲۹ مهرماه امسال خبر داد و گفت: سازمان سنجش این آزمون را برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز، داریوش امانی اظهار کرد: آزمون مذکور مطابق استانداردها و ضوابط و چارچوب های سازمان سنجش و آموزش کشور در یکی از مراکز آموزشی _ دانشگاهی شهر تهران در تاریخ تعیین شده برگزار می شود.

وی ادامه داد: مطابق تفاهمنامه مقرر شده جامعیت و کیفیت سئوالات به نحوی باشد تا توانمندی علمی - مهارتی لازم پذیرفته شدگان از میان متقاضیان را تضمین کند.

وی افزود: از این رو به متقاضیان آزمون سال جاری که طی دوره های زمانی اعلام شده پیشین ثبت نام کرده و واجد شرایط حضور در آزمون شناخته می شوند، توصیه می شود از فرصت باقیمانده استفاده کرده و نسبت به ارتقای توان علمی-تخصصی و آمادگی کامل برای حضور در آزمون اقدام کنند.

به گزارش تسنیم، کارت شرکت در آزمون 3 روز قبل از آزمون توسط سازمان سنجش و آموزش کشور توزیع خواهد شد. بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان راهداری اطلاع رسانی تکمیلی در خصوص محل برگزاری آزمون و نحوه توزیع کارت شرکت در آزمون و سایر اطلاعات ضروری ، متعاقباً توسط سازمان سنجش و آموزش کشور صورت خواهد پذیرفت.

اوایل مرداد امسال مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل ونقل بین المللی سازمان راهداری گفته بود: ثبت نام بیست وششمین آزمون شرکت های حمل ونقل بین المللی کالا از 8 مرداد آغاز می شود.

جواد هدایتی افزود: تارنمای آزمون به نشانی transit.rmto.ir از روز شنبه مورخ 8 مرداد تا پنجشنبه 20 مرداد امسال برای ثبت نام جاماندگان از بیست و ششمین آزمون تأسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا، مجدد بازگشایی می شود.

وی افزود: اطلاعات مورد نیاز به تدریج از طریق تارنمای آزمون اطلاع رسانی می شود و متقاضیان باید ضمن بارگزاری مدارک و تکمیل فرم مربوطه در تارنمای فوق، نسبت به ارائه مدرک به استان محل تقاضای تأسیس یا هر استان دیگر اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تاریخ و محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می شود، افزود: آزمون این دوره نیز عمدتاً بر مهارت های تخصصی و اطلاعات کاربردی داوطلبین مبتنی خواهد بود و متقاضیان اخذ مجوز تأسیس شرکت حمل و نقل بین المللی کالا باید از تجارب و دانش کافی علمی و کاربردی در حوزه های مرتبط با حمل و نقل بین المللی کالا و ترانزیت برخوردار باشند.

مدیرکل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی تأکید کرد: قبول شدگان آزمون دوره های قبل، اجازه شرکت در آزمون را نداشته و در صورت مشاهده یا گزارش چنین مواردی، وفق مقررات اقدام می شود.

هدایتی بیان کرد: آزمون برای متقاضیان واجد شرایط به صورت متمرکز فقط در شهرستان تهران در زمان مقرر برگزار و نتایج متقاضیان آزمون به صورت کارنامه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اعلام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.