| کد خبر: 246779 |

شرکت مترو منطقه اصفهان اعلام کرد:

◄ راه اندازی دستگاه‌های خودکار فروش بلیت تک‌سفره در اصفهان

شرکت مترو منطقه اصفهان اعلام کرد که امکان خرید بلیت تک سفره غیر نقدی مترو با دستگاه های خودکار فروش بلیت در ایستگاه های مترو فعال و راه اندازی شد.

تین نیوز

اصفهان - الهام ندیمی| شرکت مترو منطقه اصفهان اعلام کرد که امکان خرید بلیت تک سفره غیر نقدی مترو با دستگاه های خودکار فروش بلیت در ایستگاه های مترو فعال و راه اندازی شد.

به دلیل عدم استفاده مداوم برخی شهروندان از مترو و نیز به همراه نداشتن کارت بلیت اصفهان نیاز به دسترسی به بلیت‌های تک‌سفره در برخی مسافران احساس می‌شد و بر همین اساس هم امکان خرید بلیت تک سفره غیر نقدی با دستگاه‌های (QR) خودکار فراهم شد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز ، پیش از این هر شهروند و یا مسافر برای خرید بلیت تک‌سفره و استفاده از مترو باید به باجه های مستقر و داخلی فضای مترو مراجعه می‌کرد؛ اما اکنون این امکان بدون نیاز به اپراتور و توسط خود شخص انجام می‌شود.

با امکاناتی که در نظر گرفته شده از این پس شهروندان و مسافران می‌توانند با  استفاده از کارت بانکی خود، نسبت به خرید بلیت تک‌سفره کیوآر از طریق  دستگاه‌های مستقر در تمامی ایستگاه‌های مترو اقدام کنند.

راهنمای خرید بلیت در تمامی مراحل شبیه کار با دستگاه های خودپرداز بوده و فرد می‌تواند به هر تعداد بلیت تک سفره قطار را به صورت کد کیوآر خریداری کند و با نزدیک کردن کاغذ دریافتی به صفحه گیت مترو وارد  محوطه سوار شدن مترو شود.

این روش صدور بلیت برای مسافران و افرادی که فاقد اصفهان کارت هستند بسیار مناسب است اما باید توجه داشته باشند که این بلیت ها فقط یک ماه اعتبار دارند و به قمیت 2 هزار و 800 تومان به فروش می‌رسند.

از 20 ایستگاه مترو، در هشت ایستگاه قدس، شهید علیخانی،کاوه، شهید باهنر، امام حسین(ع)، سی و سه پل، آزادی و دفاع مقدس دستگاه های صدور بلیت تک سفره برای استفاده مسافران فعال است.

همچنین شهروندان میتوانند بلیت‌های تک سفره مترو را از طریق نرم افزار اصکیف با قابلیت دانلود از بازار یا فروشگاه پلِی به صورت غیر حضوری تهیه کنند.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    تیریر وتهران اتوبوس تیریز تهران