| کد خبر: 245964 |

◄ افزایش ۳۶۳ درصدی ترانزیت ورودی به گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از افزایش ۳۶۳ درصدی ورودی ترانزیت به استان طی چهار ماه گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت ۱۸۶ هزار و ۵۳۸ تن کالا از استان گیلان ترانزیت شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از افزایش ۳۶۳ درصدی ورودی ترانزیت به استان طی چهار ماه گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت ۱۸۶ هزار و ۵۳۸ تن کالا از استان گیلان ترانزیت شده است.

به گزارش تین نیوز، فریبرز مرادی اظهار کرد: طی چهار ماهه نخست امسال ۱۸۶ هزار و ۵۳۸ تن کالا از استان گیلان ترانزیت شده که از این مقدار ۱۷۱ هزار و ۱۰ تن از مرز آستارا و ۱۵ هزار و ۴۵۰ تن از مرز انزلی بوده است.

وی با بیان اینکه طی چهار ماهه نخست امسال در مجموع رشد ۳۶۳ درصدی در ترانزیت ورودی و ۴۶ درصدی در ترانزیت خروجی را شاهد بودیم، گفت: در این مدت ۵۲ هزار و ۱۷۵ تن کالا از مرز آستارا وارد کشور گردیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹ درصد رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان تصریح کرد: طی چهار ماهه نخست امسال همچنین بالغ بر ۳۲۹ هزار تن کالا از این مرز صادر گردیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.

مرادی، عمده کالاهای وارداتی از مرز آستارا را طی مدت مذکور شامل انواع ارزن و کالاهای صادراتی را شامل میوه و تره بار عنوان کرد و یادآور شد: طی این مدت ۱۳۲ هزار و ۳۲۲ تن کالای ترانزیتی از مرزهای استان وارد و ۷۶ هزار و ۷۶۰ تن کالا از استان خارج شده است.

وی با اشاره به میانگین تردد روزانه ۳۱۱ دستگاه کامیون از مرز آستارا، اضافه کرد: طی همین مدت ۱۶ هزار و ۹۰۳ دستگاه کامیون به مرز آستارا وارد و ۲۱ هزار و ۶۷۰ دستگاه کامیون نیز از این مرز خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطرنشان کرد: طی چهار ماهه نخست امسال با میانگین تردد روزانه ۴۱۲ نفر مسافر حدود ۵۱ هزار و ۳۸ نفر مسافر از مرز آستارا تردد نموده اند که از این تعداد ۲۵ هزار و ۱۴۶ نفر مسافر وارد و ۲۵ هزار و ۸۹۲ نفر مسافر نیز خارج شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.