| کد خبر: 245397 |

از ابتدای سال؛

◄ اجرای 150 کیلومتر شیار لرزاننده برای ایمن سازی راههای خراسان جنوبی

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: 150 کیلومتر شیار لرزاننده برای ایمن‌سازی راه‌های خراسان جنوبی در سال جاری اجرا شده است.

تین نیوز

بیرجند- رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از اجرای 150 کیلومتر شیار لرزاننده برای ایمن‌سازی راه‌های خراسان جنوبی در سال جاری خبر داد.


به گزارش تین‌نیوز، احمدی اظهار داشت: ایمن‌سازی محورهای استان با اجرای شیار لرزاننده و خط کشی راه‌های مواصلاتی از جمله اقداماتی است که در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: این اداره کل در همین راستا از ابتدای امسال تاکنون مقدار 150 کیلومتر شیار طولی و عرضی به ارزش 5 میلیارد ریال ایجاد کرده که این موضوع نقش قابل توجهی را در کاهش تصادفات در محورها و مقاطع پرتصادف دارد.

وی ادامه داد: رامبل استریپ عرضی در محل تقاطع‌ها، پیچ های تند و محورهایی از استان که سابقه واژگونی خودرو دارند و همچنین رامبل طولی در راه‌های دوخطه‌ای که سابقه تصادف به دلیل سبقت‌های غیرمجاز دارند، اجرا می‌شود.

رئیس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی یادآور شد: نوارهای رامبل با ایجاد شیارهای استاندارد بر روی آسفالت به رانندگان هنگام تغییر خطوط خود به‌وسیله ایجاد لرزش در خودرو و تولید صدا هشدار می‌دهند.

احمدی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات صورت گرفته به افزایش ایمنی تردد کاربران جاده ای در استان کمک قابل توجهی خواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.