| کد خبر: 242764 |

معاون راهداری اردبیل خبر داد؛

◄ ثبت بیش از ۵۰۰ هزار تردد سرعت غیرمجاز در اردبیل

معاون فنی و نظارت اداره‌ کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای استان اردبیل از ثبت ۵۹۵ هزار تردد سرعت غیر مجاز در محورهای استان اردبیل در یک ماهه گذشته خبر داد.

تین نیوز

 حمیدرضا عبدی بعد از ظهر شنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل به سرچم اظهار کرد: با توجه به اینکه میانگین سرعت متوسط استان ۷۱ کیلومتر است، در یک ماه گذشته ۵۹۵ هزار تردد سرعت غیر مجاز در محورهای استان اردبیل به ثبت رسیده که توصیه می‌کنیم رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه حرکت کنند.

به گزارش تین نیوز، وی با بیان اینکه هوشمندسازی جاده‌های استان از جمله برنامه‌های مهم راهداری است، گفت: ۱۷۴ سامانه هوشمند در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعالیت می‌کنند که در فروردین ماه امسال ۳۰ هزار و ۵۹۲ تخلف از طریق سامانه ثبت تخلفات و توزین حین حرکت به پلیس راه کشور ارسال شده است.

معاون فنی و نظارت اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین از ثبت بیش از ۲ میلیون تخلف عدم رعایت فاصله طولی در محورهای مواصلاتی استان، طی فروردین ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: محور نیر به اردبیل با ۱۷۶ هزار و ۸۳۶ تردد، آستارا- اردبیل با ۱۵۶ هزار و ۶۸۵ تردد و اردبیل- آستارا با ۵۳۵ هزار و ۳۷۶ تردد، دارای بیشترین فاصله غیر مجاز در طول این مدت هستند.

عبدی با بیان اینکه، این میزان ۵ درصد از کل تردد استان را شامل می‌شود، ادامه داد: محور مشگین شهر به کنگرلو با ۲۷ هزار تخلف، بران به قره‌آغاج با ۲۴ هزار تخلف و گرمی به بیله سوار نیز با ۲۷ هزار تخلف از محورهای پر تخلف سرعت غیر مجاز استان هستند.

وی اضافه کرد: بنابراین محور مشگین شهر- کنگرلو با ۴۱ درصد تخلف بیشترین آمار سرعت غیرمجاز را در فروردین‌ماه به خود اختصاص داده است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در مدت یاد شده از ثبت ۹۶ هزار و ۲۹۲ سبقت غیرمجاز در استان اردبیل خبر داد و افزود: بیشترین سبقت غیرمجاز مربوط به محور آستارا- اردبیل با ۱۵۴ هزار، اردبیل- سرچم با ۱۱۳ هزار و اسالم- خلخال با ۸ هزار تخلف است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.