| کد خبر: 241348 |

مذاکره با شرکت هواپیمایی لوفتهانزا برای ارائه خدمات به مسافران

رای افزایش ارائه خدمات به مسافران در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی مذاکره با ایرلاین لوفتهانزا انجام شده است.

تین نیوز

آقای مجید باقری گفت: با هواپیمایی لوفتهانزا برای ارائه خدمات به مسافران در جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه امام خمینی مذاکره انجام داده ایم؛ چرا که پیش از این محدودیت های وجود داشت و هم اکنون به مسافران خروجی و ورودی همه ایرلاین ها به جز هواپیمای اتریشی و لوفتهانزا سرویس دهی می‌شود.

به گزارش تین نیوز، به گفته مسئول سالن cip فرودگاه بین المللی امام خمینی در ایام نوروز تقاضا افزایش داشته و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان تعطیلات روزانه تا ۲ هزار نفر اعزام وپذیرش مسافر داشته باشیم در شبانه روز گذشته تعداد ۱۲۰۰ نفر به صورت پرواز خروجی و یکصد نفر به صورت پرواز ورودی استفاده کرده‌اند.

تاسیس جایگاه تشریفات ویژه در فرودگاه برای اولین برای در حوزه خلیج فارس توسط ایران راه اندازی شد و سپس امارات، ترکیه و سایر بازیگران صنعت هوایی این خدمات را به  مسافران ارائه  داده اند. 

پیش از این اعلام شده بوداین ایام به‌طور میانگین روزانه میزبان بیش‌از ۲۵ هزار مسافر در قالب۱۷۰ پرواز بین المللی انجام می شود. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.