| کد خبر: 241138 |

◄ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ابقا شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی با حکم وزیر راه و شهرسازی در سمت خود ابقا شد.

تین نیوز

وحید داعی با ابلاغ حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی در سمت خود به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی و رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی ابقا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی‌، رستم قاسمی در این حکم نوشت: انتظار دارد با عنایت به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و الگوی اقتصاد مقاومتی و در راستای اهداف عدالت‌محور دولت مردمی با رعایت قوانین و مقررات، آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و بکارگیری صحیح و مطلوب منابع و ظرفیت‌های موجود در استان نسبت به انجام وظایف و ماموریت‌های محوله در حوزه‌های راه، مسکن و شهرسازی با اولویت نهضت ملی مسکن، توسعه حوزه حمل و نقل و تامین زیرساخت‌های مربوط و بازآفرینی شهری اقدام کنید.

وی اظهار کرد: همچنین ضرورت دارد در تعامل با مسئولین محلی و در راس آن استاندار و ارتباط منظم با شهرداران اهتمام ویژه به عمل آورده و موجبات تحول اساسی در حوزه ماموریت را فراهم آورید. تاکید می‌شود مسئولیت هماهنگی تمام ادارات کل و واحدهای زیرمجموعه سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به وزارتخانه در استان، برعهده جنابعالی است.

وحید داعی از سال ۱۳۹۸ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی است و پیش از آن عهده‌دار سمت معاونت شهرسازی و معماری این اداره کل بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.