| کد خبر: 236707 |

تذکر به تمدید نشدن بیمه تکمیلی تاکسیرانان تهران

عضو شورای اسلامی شهر تهران به پایان یافتن قرارداد های بیمه تکمیلی تاکسیرانان تذکر داد و خواستار تمدید عقد قرارداد بیمه ای این ناوگان شد.

تین نیوز

عضو شورای اسلامی شهر تهران به پایان یافتن قرارداد های بیمه تکمیلی تاکسیرانان تذکر داد و خواستار تمدید عقد قرارداد بیمه ای این ناوگان شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حبیب کاشانی روز سه‌شنبه در جریان بیستمین جلسه شورای شهر به سازمان تاکسیرانی شهر تهران نسبت به پایان قرارداد بیمه تکمیلی کارکنان تاکسیرانی و تاکسیرانان در پایان شهریور ماه تذکر داد.

 وی با بیان اینکه در بیمه تکمیلی تاکسیرانان وقفه افتاده عنوان کرد: ۴۱ روز است که رانندگان خدوم ناوگان تاکسیرانی در تهران با این مشکل و نداشتن بیمه تکمیلی، بیمه حوادث و بیمه عمر روبرو هستند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه از ۳۱ شهریور ماه تاکنون اقدامی برای تمدید قرارداد بیمه‌ای تاکسیرانان انجام نشده است، از مدیریت جدید شهرداری خواست با حمایت از ناوگان تاکسیرانی، عقد قراردادهای بیمه ای با شرکت‌های دولتی و خصوصی به منظور حمایت از تاکسیرانان را در دستور کار قرار دهد.

وی همچنین از انتصاب مرتضی امیری اسفندقه به عنوان دستیار ویژه شهردار تهران در حوزه ادبیات و شعر فارسی، تشکر کرد و گفت: طی سالهایی که در مدیریت شهری هستم با چنین حکمی آشنا نبودم.

وی با بیان اینکه چنین حکمی وجود داشته باشد یا خیر، گفت: چارتی از شهرداری و معاونان شهردار مشخص است که در چه حوزه های می توانیم مشاور داشته باشیم و کدام حوزه برای داشتن مشاور اولویت دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.