| کد خبر: 234746 |

جاده کندوان بسته شد

جاده کندوان صبح امروز برای سومین روز پیاپی و آخرین بار در این ماه به علت تعمیرات بسته شد.

تین نیوز

جاده کندوان صبح امروز برای سومین روز پیاپی و آخرین بار در این ماه به علت تعمیرات بسته شد.

به گزارش تین نیوز، سرپرست پلیس راه مازندران گفت: جاده کندوان صبح امروز برای سومین روز پیاپی و آخرین بار در این ماه از ساعت ۸ تا ۱۷ امروز به علت تعمیرات بسته شد.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه ممنوعیت تردد در جاده کندوان در ماه‌های مهر و آبان نیز اعمال می‌شود افزود: رانندگان در این مدت برای تردد از جاده‌های جایگزین هراز و سوادکوه استفاده کنند.

او با بیان اینکه هم اکنون محور‌های ساحلی استان بارانی و لغزنده است، گفت: آمد وشد خودرو‌ها هم در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرپرست پلیس راه مازندران از رانندگان خواست با توجه به بارش‌های رگباری و لغزندگی جاده‌های استات حتماً سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

سرهنگ عبادی با بیان اینکه طرح محدودیت ورود خودرو‌های غیربومی به استان همچنان ادامه دارد گفت: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان، فقط به خودرو‌های دارای مجوز از استانداری ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا را اجازه ورود به مازندران می‌دهند.

او گفت: ۲۴ساعت گذشته ۶۲۸دستگاه خودرو اعمال قانون و ۲۶۸دستگاه خودرو از مبادی ورودی استان بازگشت داده شدند.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: ماموران پلیس راه و دوربین‌ها از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۸هزار و ۴۴۰دستگاه خودرو را در جاده‌های مازندران، جریمه کرونایی کردند و بیش از ۷۷هزار و ۳۲۴دستگاه خودرو را از مبادی ورودی استان برگشت دادند.

سرهنگ عبادی همچنین با اشاره به استفاده مردم از موتورسیکلت در فصل تابستان تاکید کرد استفاده از کلاه ایمنی هنگام موتور سواری ضروری است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.