| کد خبر: 22681 |

اعتبارات گردشگری خراسان جنوبی به یک میلیارد تومان افزایش یافت

تین نیوز | مدیرکل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: اعتبارات توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان امسال به یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار افزایش یافته است.
 
حسن رمضانی پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی اظهار کرد: در سفر مدیر کل مناطق نمونه و زیرساختهای گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور به استان اعتبارات زیرساخت های گردشگری استان از 900 میلیون تومان به یک میلیارد و 400 میلیون تومان افزایش یافت.
 
وی بیان کرد: در راستای مصوبات کارگروه میراث فرهنگی تعداد 4 کمیته از جمله کمیته طبیعت گردی، سرمایه گذاری، کمیته فنی و حمل و نقل زیر مجموعه این کارگروه با حضور دستگاه های اجرایی مختلف تشکیل شده است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با بیان اینکه 18 میلیارد تومان برای طرح های مختلف گردشگری از تهران به بانک های استان ابلاغ شده است، تصریح کرد: بانک ها باید اعتبارات و سهم بخش گردشگری استان را هر چه سریعتر پرداخت کنند.
 
رمضانی بیان کرد: بانک ها باید به طور دقیق سهم بخش گردشگری استان را پرداخت کنند.
 
وی از برقراری پرواز مستقیم بیرجند به کیش در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با همت و تلاش مدیر فرودگاه های استان مقرر شده است تا بزودی پرواز مستقیم بیرجند به کیش راه اندازی شود.
 
مدیر کل محیط زیست خراسان جنوبی نیز در این کارگروه با اشاره به ظرفیت ها و جاذبه های فراوان استان افزود: خراسان جنوبی در مباحث گردشگری و صنایع دستی یکی از استان های نمونه است که باید توجه ویژه ای به این موضوع شود.
 
پرویز آرامنش با بیان اینکه در زمینه بازاریابی و صادرات صنایع دستی استان تاکنون اقدام خاصی صورت نگرفته است، بیان کرد: باید در راستای بازاریابی و فروش صنایع دستی استان و معرفی آن به سایر استان های کشور گام های موثری برداریم.
 
در این جلسه نیز نمایندگان بخش خصوصی اقامتی استان نیز مشکلات و نظرات خود را در موضوعات مختلف مباحث گردشگری و صنایع دستی استان مطرح کردند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.