| کد خبر: 219258 |

راه ارتباطی روستای پیر یادگار شهرستان چایپاره آماده آسفالت ریزی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره گفت: راه روستایی پیر یادگار این شهرستان به طول ۶ کیلومتر در قالب طرح ملی ابرار آماده آسفالت ریزی شد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره گفت: راه روستایی پیر یادگار این شهرستان به طول ۶ کیلومتر در قالب طرح ملی ابرار آماده آسفالت ریزی شد.

به گزارش تین نیوز،  میر علی اکبر حسینی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان چایپاره ضمن تشریح اقدامات این اداره گفت : به همت راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چایپاره و بهره مندی از امکانات و ماشین آلات این اداره مرحله زیر اساس  و اساس محور روستایی پیر یادگار شهرستان چایپاره به طول ۶ کیلومتر به  پایان رسیده و این محور آماده آسفالت ریزی است که به زودی انجام خواهد شد.

وی گفت : آسفالت راه روستایی بهستان شهرستان چایپاره نیز جزو برنامه های طرح ملی ابرار است که بزودی و با همت راهداران مرحله زیر اساس و اساس آن بصورت امانی آغاز خواهد شد.

حسینی با اشاره به ایمن سازی محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره برای کاهش تلفات جاده ای افزود :  ساماندهی سه راهی چورس که جزو برنامه های حذف نقطه حادثه خیز بوده و  نیز حذف نقطه حادثه خیز در کیلومتر 17 محور چایپاره - خوی و نقطه ای دیگر در محور چایپاره - حمزیان  بطول ششصد متر از جمله این برنامه ها است.

 این مقام مسئول استفاده از ۴۰ تن آسفالت گرم برای لکه گیری در محور های اصلی و محور حمزیان، شانه سازی و لکه گیری آسفالت به طول ۶ کیلومتر در محور روستایی چورس، لکه گیری محور محور روستایی بادکی - مرقشه به طول ۵ کیلومتر ، لکه گیری و رسیدگی به نواقصات تابلویی محور حسین بگلو - حاجیلار به طول ۴ کیلومتر ، تابلو گذاری و لکه گیری به طول ۶ کیلومتر در محور روستایی بسطام و تابلو گذاری به طول ۲ کیلومتر در محور روستایی کسیان را از دیگر مهمترین اقدامات انجام شده اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای  شهرستان چایپاره برشمرد.

 حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش شبانه روزی راهداران در اهمیت دادن به ایجاد امنیت و آسایش کاربران جاده ای شاهد عدم بروز هر گونه اتفاق ناخوش آیند در محورهای مواصلاتی شهرستان چایپاره باشیم .

 ​

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.