| کد خبر: 157203 |

برای نخستین بار اتفاق افتاد

فرودگاه اصفهان به آمبولانس ضد حملات بیوتروریسم مجهز شد

فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به عنوان اولین فرودگاه کشور به آمبولانس مرسدس بنز اسپرینتر دارای تجهیزات مقابله با حملات بیوتروریسم مجهز شد.

تین نیوز
فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان به عنوان اولین فرودگاه کشور به آمبولانس مرسدس بنز اسپرینتر دارای تجهیزات مقابله با حملات بیوتروریسم مجهز شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان اصفهان، این آمبولانس به تجهیزات CBRNE ( تهدیدات شیمیایی ،میکروبی، پرتوزاینده، هسته ای و زیستی) برای مقابله با حملات بیوتروریسم مجهز شده است.

از ویژگی های این آمبولانس، وجود تکنولوژی پیشرفته تجهیزات داخلی آن است که برای رفاه حال بیمار از سیستم گرمایشی و سرمایشی خودکار جهت تنظیم دمای اتاق کابین عقب استفاده می شود. همچنین  آمبولانس اورژانس اسپرینتر با سقف بلند، سیستم هشدار با امکانات خاص را در دسترس قرار داده است و میزان پایداری بالا و جانمایی یکنواخت تجهیزات کابین عقب سبب کاهش میزان مصرف این آمبولانس شده است. همچنین دیواره های کناری، کف و سقف کابین عقب در سه قسمت مجزا و از جنس کامپوزیت (GRP) طراحی شده و با مهارت بسیار بالا به یکدیگر متصل شده است. در نتیجه، از لحاظ پاکیزگی و ضدعفونی بودن، کابین عقب کاملاً متمایز و با بالاترین استانداردهای بهداشتی گارانتی شده است.

طراحی خاص دیواره های این آمبولانس در شرایط تصادف و واژگونی خودرو، کمترین خطر را برای بیمار و همراه در بردارد و مقاومت بالای دیواره ها از آسیب رساندن به افراد داخل کابین جلوگیری می کند که خود عامل مهمی در ایمنی این خودرو است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.