| کد خبر: 131073 |

همکاری شرکت ملی نفتکش ایران با نفت پاسارگاد

تین نیوز

تفاهم‎نامه همکاری بین شرکت ملی نفتکش ایران (NITC) و شرکت نفت پاسارگاد امضا شد.

 

به گزارش خبرنگار مارین تایمز، این تفاهم‎نامه همکاری صبح امروز دوشنبه (25 اردیبهشت 95) در مراسمی به امضای مهندس سیروس کیان‎ارثی مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران و دکتر فریدون درویش‎زاده مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد رسید.

 

مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران در این مراسم، هدف از امضای این تفاهم‎نامه را گسترش همکاری‎ها و همچنین تشکیل یک شرکت مشترک بین دو شرکت با هدف توسعه تجارت، صادرات و حمل و نقل دریایی قیر تولیدی کشور بیان کرد. 

 

کیان ارثی امضای این تفاهم‎نامه را فرصتی مناسب در جهت استفاده از توان شرکت ملی نفتکش ایران و نفت پاسارگاد در جهت پیشبرد اهداف اقتصاد کشور و تحقق سیاست‎های اقتصاد مقاومتی دانست و ضمن تاکید بر لزوم‎ هم‎افزایی و همدلی شرکت‎های داخلی در سال "اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال"، ابراز امیدواری کرد که با تدابیر دولت و مشارکت همه ارگان‌ها و نهادها گام‌های مناسبی در جهت پیشرفت اقتصاد و ایجاد اشتغال در کشور برداشته شود.

 

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد نیز با اشاره به دستاوردهای برجام در ایجاد شرایط مناسب برای تعامل موثر با کشورهای مختلف جهان گفت: اکنون شرکت نفت پاسارگاد پس از گذر از مشکلات،با تدابیر اندیشده شده در مسیر درستی قرار گرفته است به طوری که در این ارتباط در 15 ماه گذشته قدم های بزرگی برداشته شده است.

 

درویش‎زاده، ظرفیت تولید شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولیدکننده و صادرکننده قیر در خاورمیانه را بیش از 4میلیون تن در سال اعلام کرد و گفت: این رقم در سال گذشته نزدیک به 2 میلیون تن رسید که بنا داریم امسال آن را به 2.5 میلیون تن افزایش دهیم.

 

وی گفت: امیدواریم با برنامه 5 ساله تدوین شده، به رقم 4 میلیون تن نیز دست پیدا کنیم.

 

درویش زاده توسعه صادرات قیر را از اهداف شرکت نفت پاسارگاد اعلام کرد و افزود: با توجه به نیاز و میزان مصرف قیر در داخل، از این 4 میلیون تن باید حدود 2 تا 3 میلیون تن آن به بازارهای جهانی صادر شود.

 

مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد اضافه کرد: این شرکت آمادگی دارد، با این ظرفیت جدیدی که از محل این همکاری ایجاد می‎شود، قیر مورد نیاز مشتریان را در هر نقطه از جهان با بهترین شرایط و کیفیت و در حداقل زمان ممکن در مقصد به دست مشتریان برساند. 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.