| کد خبر: 264389 |

آماده سازی ۵ هزار و ۴۸۰ قطعه زمین روستایی در چهارمحال و بختیاری

​مراسم آماده سازی و تامین ۵ هزار و ۴۸۰ قطعه زمین روستایی برای واگذاری به متقاضیان در استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

تین نیوز

مراسم کلنگ زنی و آماده سازی ۵ هزار و ۴۸۰ قطعه زمین روستایی در استان چهارمحال و بختیاری برای واگذاری به متقاضیان صبح امروز پنجشنبه ۲۵ آبان ماه با حضور ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، روح اله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و دبیر قرارگاه نهضت ملی مسکن و غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای تومانک برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روح اله اکبری دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی در بخش مسکن در این مراسم با بیان اینکه دولت سیزدهم چشم انداز ایران قوی را برای خود ترسیم کرد، گفت: مرور عملکرد وزارت راه و شهرسازی در تحقق وعده رییس جمهور و اجرای قانون جهش تولید مسکن نتایج خوبی را نشان می دهد.

وی افزود: بخشی از این ساخت وسازها در بافت های فرسوده، بخشی در روستاها، شهرهای موجود و شهرهای جدید و بخشی هم به صورت خودمالکی در حال انجام است.

اکبری گفت: ساخت مسکن در روستاها به شرطی مناسب است که بتوانیم روستاییان را در محل زندگی خود ماندگار کنیم.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی در کنار ساخت مسکن و تامین زمین در روستاها تصمیم گرفت، مهاجرت از روستاها به شهر را ریشه یابی کند.

وی با بیان اینکه دلایلی از جمله رفاه و مسائل هویتی در مهاجرت از روستاها به شهر موثر است، افزود: ساخت مسکن در روستاها بدون اینکه آرامش و آسایش و امکانات آن تامین نشود، نتیجه بخش نخواهد بود.

اکبری گفت: روستاها باید علاوه بر داشتن هوای خوب و اصالت فرهنگی لوازم رفاهی لازم را نیز داشته باشد که وزارت راه و شهرسازی برای تامین این شرایط برنامه ریزی کرده است.

وی تاکیدکرد: وزارت راه وشهرسازی علاوه بر ساخت مسکن بر فراهم کردن زیرساخت ها و امکانات رفاهی و زیربنایی مورد نیاز در مناطق مورد ساخت و ساز اهتمام دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.