| کد خبر: 246087 |

نوسازی ناوگان را به برجام گره نمی زنیم

مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابعه وزارت رفاه درباره نوسازی ناوگان اظهار کرد: به دنبال نوسازی ناوگان چه از طریق خرید هواپیمایی جدید و چه تأمین قطعات برای سر پا کردن ناوگان موجود هستیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابعه وزارت رفاه درباره نوسازی ناوگان اظهار کرد: به دنبال نوسازی ناوگان چه از طریق خرید هواپیمایی جدید و چه تأمین قطعات برای سر پا کردن ناوگان موجود هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، کاپیتان ابوذر شیرودی در نشست خبری درباره نوسازی ناوگان شرکت هواپیمایی اظهار کرد: ما متوقف برجام نمی‌مانیم و با شرایط موجود به دنبال نوسازی ناوگان چه از طریق خرید هواپیمایی جدید و چه تأمین قطعات برای سر پا کردن ناوگان موجود هستیم.

وی افزود: در حال حاضر ۷ فروند هواپیما فعال داریم و ۲۱ فروند هواپیمای زمین گیر ما قابلیت سر پا نگه داشتن با استفاده از تأمین قطعه و موتور را دارد. مشکل اصلی ما کمبود موتور است.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی تابعه وزارت رفاه یادآور شد: برنامه ریزی ما برای توسعه ناوگان به برجام گره نخورده است.

کاپیتان شیرودی اظهار کرد: اگرچه کاهش تأخیرهای پروازی برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، اما این موضوع تا زمانی که اسلامی مسافران به خاطر نیفتد، در اولویت خواهد بود؛ ما به هیچ عنوان حاضر به از دست دادن ایمنی مسافران به بهانه کاهش تأخیرهای پروازی نیستیم.

وی در خصوص پروازهای اربعین تصریح کرد: دستور وزیر راه و شهرسازی این است که در بازه زمانی برگزاری پروازهای اربعین، به هیچ عنوان بلیت چارتر فروخته نشود که این اتفاقاً رخ داده و دستور لازم به بازرگانی شرکت هواپیمایی آسمان داده شده است.

وی با بیان اینکه با تعیین نرخ مصوب برای پروازهای اربعین موافقیم گفت: نرخ مصوب ۶ میلیون تومان است و علاوه بر اینکه در بازه ۲۰ تا ۳۱ شهریور فروش بلیت‌های نجف داریم، پروازهای کرمانشاه و ایلام نیز برای زائرانی که قصد سفر زمینی به عتبات دارند، افزایش می‌یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.