| کد خبر: 188431 |

سرهنگ رحمانی:

۳۲ درصد تصادفات امسال در درون شهر‌ها با عابر پیاده بوده است

۳۲ درصد تصادفات امسال در درون شهر‌ها با عابر پیاده بوده است.

تین نیوز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ۳۲ درصد تصادفات فروردین امسال در درون شهر‌ها با عابر پیاده بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ نادر رحمانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برابر آمار‌ها حدود ۵ درصد تصادفات فروردین ماه در درون شهر‌ها از شکل واژگونی بوده است. همچنین ۱۰ درصد تصادفات نیز در این مدت در معابر فرعی، ۵ درصد در میادین و ۲ درصد کوچه‌ها اتفاق افتاده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه ۴۸ درصد تصادفات درون شهری در فروردین ماه امسال در معابر اصلی رخ داده است گفت: در عین حال در این مدت ۱۶ درصد تصادفات در بزرگراهها، ۱۳ درصد در بلوار‌ها و ۵ درصد در تقاطع‌ها رخ داده است.

وی در خصوص مهمترین ساعت رخداد حوادث رانندگی در درونشهری طی فروردین ماه امسال گفت: برابر آمار‌ها بیش‌ترین تصادفات بین ساعت ۱۶ تا ۲۰ و پس از آن ساعت ۱۲ تا ۱۶ رخ داده است به طوری که این دو ساعت بیش از ۵۰ درصد تصادفات درون شهری را به خود اختصاص دادند.

رحمانی افزود: همچنین ساعت ۲۰ تا ۲۴ و پس از آن ساعت ۸ تا ۱۲ در رتبه‌های بعدی بیشترین رخداد حوادث رانندگی در درون شهر‌ها طی فروردین ماه بوده است.

به گفته وی ساعت ۴ تا ۸ صبح کمترین حادثه رانندگی را در درون شهر‌ها به خود اختصاص داد و پس از آن ساعت ۱ تا ۴ بامداد در پایین‌ترین رتبه رخداد حوادث درون شهری بوده است.

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.