| کد خبر: 191275 |

◄ ظرفیت‌های ایجاد شده در فرودگاه مشهد مطلوب است

وزیر راه و شهرسازی در بازدید از ترمینال داخلی فرودگاه مشهد تاکید کرد که ظرفیت های ایجاد شده در فرودگاه مشهد مطلوب و مورد قبول است.

تین نیوز
وزیر راه و شهرسازی در بازدید از ترمینال داخلی فرودگاه مشهد تاکید کرد که ظرفیت های ایجاد شده در فرودگاه مشهد مطلوب و مورد قبول است.

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط عمومی فرودگاه‌های خراسان رضوی،  وزیر راه و شهرسازی در این بازدید که هشتم تیر انجام شد، ضمن ابراز رضایت از روند خدمت رسانی به مسافران و زایران، گفت: اقدامات تحسین برانگیز و شایان توجهی برای رفاه مسافران در فرودگاه مشهد انجام شده و تغییر و تحولات توسعه ای چشمگیر است.

محمد اسلامی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کاهش ایستایی مسافران در ترمینال ها، بر ارایه تسهیلات مطلوب به مشتریان فرودگاهی و همچنین تسهیل فرآیند گردش کار مسافران تاکید کرد و افزود: ظرفیت های ایجاد شده در فرودگاه مشهد مطلوب و مورد قبول است و استمرار در خدمت رسانی شایسته به مسافران در راستای رعایت اصل مشتری مداری همواره باید مورد توجه باشد.

همچنین محمد باقر قاسم زاده، مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در این بازدید گفت: فاز دوم پروژه محوطه سازی مقابل پایانه‌های پروازی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با مساحت حدود هفت هکتار، با سرعت و پیشرفت قابل قبول در حال اجراست.

قاسم زاده افزود: این پروژه با هدف ساماندهی و بهسازی این محوطه، زیبا سازی محیط، ساماندهی توقفگاه روباز، یکسان سازی معابر و رفاه حال مسافران و زایران با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال از شهریور ماه 97 آغاز شده که مرداد امسال به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: اجرای 8000 مترمربع کف پوش، 5000 متر مکعب بتن ریزی، 7000 تن قلوه ریزی، 3000 متر مربع سنگفرش پیاده روها، ۱۰ هزار متر کابل کشی و 2000 متر جدول گذاری از جمله اقدامات در حال انجام در این پروژه است.

مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی همچنین از اعزام زایران خانه خدا از طریق فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد خبر داد و عنوان کرد: پروازهای حج این فرودگاه از ۱۷ تیر ماه امسال آغاز می‌شود و طی این پروازها ۱۰ هزار و ۶۰۰ زایر در قالب ۷۵ کاروان از استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

قاسم زاده افزود: خدمت رسانی شایسته به مسافران و زائران اولویت اصلی مدیران فرودگاه مشهد است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.