| کد خبر: 251985 |

مساله سوخت در سیستان و بلوچستان با هماهنگی وزارت نفت در حال ساماندهی است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: موضوع سوخت در استان و مشکلاتی که برای شهروندان در این زمینه با توجه به سرمای بی سابقه هوا ایجاد شد با هماهنگی وزارت نفت در حال ساماندهی است.

تین نیوز

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: موضوع سوخت در استان و مشکلاتی که برای شهروندان در این زمینه با توجه به سرمای بی سابقه هوا ایجاد شد با هماهنگی وزارت نفت در حال ساماندهی است.

به گزارش تین نیوز ، محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در نشست با آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهارداشت: با عنایت الهی و تلاش و همت مردم؛ برچسب محرومیت را از چهره این استان حذف می کنیم.

وی ضمن تبریک ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر افزود: در همه کارها رضای خداوند؛ مهمترین مساله است و ما به فضل و عنایت خداوند متعال امید و یقین داریم.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مدیران طی یک دوره سه ماهه ارزیابی می شوند، گفت: نتیجه کارها باید در میدان دیده شود و ارزیابی ها بر اساس عملکرد و نوآوری در پیشبرد امور باشد.

وی ادامه داد: در خصوص صف نانوایی ها نیز با اضافه شدن تعداد نانوایی ها و همچنین افزایش سهمیه آرد استان، این مشکل برطرف خواهد شد.

کرمی تاکید کرد: باید سرمایه گذاران بومی و غیربومی را وارد سیستان و بلوچستان کنیم و از توان و ظرفیت مردمی به بهترین شکل ممکن بهره گیریم.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت و نعمت دریا در سیستان و بلوچستان افزود: به منظور افزایش تبادلات مرزی و رونق تجارت مرزی، ارتباط با کشورهای همسایه به صورت ویژه پیگیری می شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: آب و راه؛ دو اولویت مهم استان است که به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی همچنین به ظرفیت های سیستان و بلوچستان در بخش های معدنی، ترانزیت، مرز و کشاورزی اشاره کرد و افزود: فراهم کردن زیرساخت های لازم برای بالفعل کردن این ظرفیت ها به صورت جدی و با سرعت دنبال می شود.

کرمی تاکید کرد: با توجه به فراهم بودن شرایط ورود دام از مرزهای سیستان و بلوچستان؛ این استان باید به هاب دام کشور و منطقه تبدیل شود.

وی بر پرهیز از روزمرگی و کارهای بدون نتیجه تاکید کرد و گفت: روزمرگی؛ بدترین آسیب به یک مجموعه و سازمان است و باید از این آفت دوری کنیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.