| کد خبر: 262272 |

تعداد اتوبوس‌ های پایتخت از 1600 به 2100 دستگاه رسید

در شهریور ماه امسال ۱۶۰۰ دستگاه اتوبوس به صورت فعال و جاری خدمت رسانی می کردند که با اقدامات انجام شده و با آغاز بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی این تعداد به ۲۱۰۰ دستگاه اتوبوس رسیده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در شهریور ماه امسال ۱۶۰۰ دستگاه اتوبوس به صورت فعال و جاری خدمت رسانی می کردند که با اقدامات انجام شده و با آغاز بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی این تعداد به ۲۱۰۰ دستگاه اتوبوس رسیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مهدی علیزاده در آیین بهره برداری از طرح نوسازی و بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران که صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، محسن هرمزی سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی از مدیران شهری در قالب هفتاد و چهارمین پویش امید و افتخار برگزار شد، اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی یکی از ارکان حیاتی حمل و نقل عمومی است و مسئولیت بزرگ خدمت رسانی به مردم و افزایش ارتقای کیفیت زندگی شهروندان را برعهده دارد.

وی با اشاره به حساسیت و تاکید شهردار تهران در تسریع در حوزه حمل و نقل به شهروندان، گفت: آقای زاکانی در این حوزه دغدغه ویژه ای را دارد و تاکید بر کسب رضایت حداکثری مردم را داشته و دارد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: در این دوره از مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل به ویژه اتوبوسرانی تحول خوبی صورت گرفته و این مسیر ادامه دارد.

علیزاده با اشاره به نظارت شهروندان تهرانی در فعالیت خدمت رسانی از سوی شرکت اتوبوسرانی، گفت: در این ارتباط شهروندان می توانند با ارسال کد دستوری #۲۲*۱۳۷* ما را در فرایند خدمت رسانی و رفع نواقص همراهی کنند و این طرح در قالب طرح همیار اتوبوس و با هدف مشارکت اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان از ابتدای مهر عملیاتی شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.