| کد خبر: 236041 |

◄ کنترل اطلاعات نوع بارگیر با اطلاعات کارت هوشمند از 26 مهر ماه

مهلت کنترل اطلاعات نوع بارگیر ثابت در زمان صدور بارنامه با اطلاعات ثبت شده در سامانه کارت هوشمند از تا 26 مهر ماه امسال به تاخیر افتاد.

تین نیوز

 مهلت کنترل اطلاعات نوع بارگیر ثابت در زمان صدور بارنامه با اطلاعات ثبت شده در سامانه کارت هوشمند از تا 26 مهر ماه امسال به تاخیر افتاد.

به گزارش تین نیوز، پیش از این اعلام شده بود از تاریخ 17 مهر ماه 1400  اطلاعات نوع بارگیر ثابت در زمان صدور بارنامه با اطلاعات ثبت شده در سامانه کارت هوشمند، کنترل شده و در صورت مغایرت، امکان ویرایش اطلاعات توسط شرکت حمل و نقل و در نتیجه صدور بارنامه غیر قابل امکان شود.

اما روز گذشته خبرهایی مبنی بر به تاخیر افتادن زمان اجرای این شیوه نامه شنیده و عنوان شد که به علت مشکلاتی که در این زمینه رخ داده و برای  رفع  این مشکلات اجرای این شیوه نامه تا تاریخ 26 مهر ماه 1400 به تاخیر افتاده و کنترل  مربوطه  از سرور سازمان راهداری برداشته شده است.

بر این اساس تا 26 مهر ماه مهلت داده شده است تا اگر  نوع  بارگیر  دریافتی  از  سرور  سازمان  با  بارگیر  درج  شده  در  پشت  کارت  ماشین  مغایرت  دارد،  رانندگان با  مراجعه  به  مراکز  صدور  و  تمدید  کارت  هوشمند  نسبت  به اصلاح  اطلاعات  مربوطه  اقدام  نمایند.

خبرنگار تین نیوز این موضوع را از محسن جلالی یکی از فعالان صنف کامیونداران پیگیری کرد که وی نیز با تایید این موضوع به خبرنگار ما گفت که مهلت کنترل اطلاعات نوع بارگیر ثابت در زمان صدور بارنامه با اطلاعات ثبت شده در سامانه کارت هوشمند از تا روز دوشنبه 26 مهر ماه امسال به تاخیر افتاده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.