| کد خبر: 192929 |

◄ راه‌بند‌ها؛ تردد اتوبوس‌ها در خط یک بی‌آرتی را با مشکل مواجه کرد

ایجاد راه‌بند برای جلوگیری از ورود وسایل نقلیه غیر مجاز و موتورسوار در خط یک بی آرتی هزینه‌های مالی، روحی و روانی برای رانندگان به‌وجود آورده است.

تین نیوز

ایجاد راه‌بند برای جلوگیری از ورود وسایل نقلیه غیر مجاز و موتورسوار در خط یک بی آرتی هزینه‌های مالی، روحی و روانی برای رانندگان به‌وجود آورده است.

به گزارش تین نیوز، در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد راه‌بند برای جلوگیری از ورود وسایل نقلیه غیر مجاز و موتورسوار در خط یک بی آرتی مورد نقد قرار گرفته و عنوان شده که این اقدام هزینه‌های مالی، روحی و روانی برای رانندگان به‌وجود آورده است.

در مطلب منتشر شده آمده است: بی‌توجهی مسئولان ناحیه یک به عملکرد راهنمایی و رانندگی درخط ویژه یک بی آرتی مشکلاتی برای تردد اتوبوس‌های این خطوط به‌وجود آورده است.

در این مطلب تاکید شده است: خط یک بی آرتی  یکی از پرترددترین خطوط ویژه در تهران است و به‌طور مرتب ماشین‌های امدادی و اورژانسی در این خطوط در رفت و آمد هستند و موتورسواران هم از این فرصت استفاده کرده و به‌طور دائم در این خطوط تردد می‌کنند.

در بخش دیگری از این مطلب عنوان شده است: پلیس راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از تردد موتورسواران و وسایل نقلیه غیر مجاز اقدام به گذاشتن راه‌بندهایی درطول مسیر کرده تا از ورود موتورسوارها و وسایل غیر ضرروری جلوگیری به‌عمل آورد.

در ادامه این مطلب آمده است: طریقه باز و بسته کردن این راه‌بندها نه تنها نمی‌تواند از ورود موتورسواران جلوگیری کند بلکه در حین باز و بسته کردن این نرده‌ها، اتوبوس‌های بی آرتی  از مسیر خودشان منحرف و به راه‌بند و نرده‌های کنار خطوط ویژه بر خورد کنند که منجر به بروز حادثه و خساراتی مالی برای رانندگان زحمتکش می‌شود.

در بخش دیگری از این مطلب خاطرنشان شده است: مسئولان ناحیه به‌طور مرتب در این مسیر تردد  می‌کنند و رانندگان بارها این مشکلات را به آنها یادآوری کرده‌اند ولی متاسفانه مسئولان ناحیه خط یک بی آرتی توجه‌ای به این درخواست‌ها و مشکل رانندگان  نداشته و تاکنون هیچ اقدامی عملی در جهت رفع این‌گونه  مشکلات انجام نگرفته است.

در ادامه از مسئولان خواسته شده است: هرچه سریع‌تر قبل از بروز حادثه، برای رفع موانع و مشکلات به‌وجود آمده در خط یک بی آرتی اقدامات لازم را انجام دهند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.