| کد خبر: 45552 |

مسیرهای خط ویژه تاکسی در زنجان ایجاد می‌شود

تین نیوز |  معاون شهردار زنجان با اشاره به اینکه مسیرهای خط ویژه تاکسی ایجاد می‌شود، گفت: مطالعات اولیه ایجاد مسیرهای خط ویژه تاکسی در زنجان آغاز شده است.
 
سمانه شاددل  با بیان اینکه ایجاد مسیرهای خط ویژه تاکسی الزامی است، اظهار داشت: ایجاد این مسیرهای ویژه دارای تبعات اجتماعی است.
 
وی به ایجاد پل‌های عابر پیاده در زنجان اشاره کرد و افزود: امسال 7 دستگاه پل عابر پیاده در سطح شهر نصب شده است.
 
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری زنجان با اشاره به اعتبار هزینه شده برای راه‌اندازی این تعداد پل عابر پیاده عنوان کرد: 1 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار برای پل‌های عابر پیاده غیر مکانیزه در زنجان هزینه شده است.
 
وی به تعداد پل‌های مکانیزه عابر پیاده در زنجان اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون 3 پل عابر پیاده مکانیزه در سطح شهر زنجان وجود دارد.
 
شاددل به هزینه تعمیر و نگه‌داری این پل‌ها اشاره کرد و گفت: شهرداری ماهانه 130 میلیون ریال اعتبار برای تعمیر و نگه‌داری این پل‌ها هزینه می‌کند.
 
وی با بیان اینکه تعمیر و نگه‌داری این پل‌ها به بخش خصوصی واگذار می‌شود، تاکید کرد: پیمانکار بخش خصوصی از محل تبلیغات در این پل‌ها مسئولیت تعمیر و نگه‌داری را بر عهده می‌‌‌گیرد.
 
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری زنجان عنوان کرد: برای واگذاری تعمیرات و نگه‌‌داری این پل‌ها به بخش خصوصی نیاز به مجوز شورا داریم.
 
وی خاطرنشان کرد: با کسب مجوز شورای شهر و پس از سیر مراحل قانونی و عقد قرار داد نهایی تعمیر و نگه‌داری آن به بخش خصوصی واگذار شده که در این صورت شاهد فعال بودن دائمی این پل‌های مکانیزه در سطح شهر می‌شویم.
 
شاددل با اشاره به محدویت اعتباری شهرداری زنجان تصریح کرد: در بودجه سال 94 شهرداری زنجان هیچ‌گونه اعتباری برای تهیه و نصب پل‌های عابر پیاده پیش‌‌بینی نشده است.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.