| کد خبر: 248145 |

وزیر کشور:

مترو تبریز در اولویت تخصیص فاینانس قرار می گیرد

وزیر کشور گفت: با توجه به بررسی های انجام گرفته، تخصیص فاینانس به پروژه خط ۲ مترو تبریز تسریع شده و در اولویت قرار می گیرد.

تین نیوز

 وزیر کشور گفت: با توجه به بررسی های انجام گرفته، تخصیص فاینانس به پروژه خط ۲ مترو تبریز تسریع شده و در اولویت قرار می گیرد.

به گزارش تین نیوز، احمد وحیدی در حاشیه افتتاح ایستگاه لاله (شماره ۱۵ ) خط یک مترو تبریز و بازدید از مسیر ایستگاه لاله تا ایستگاه میدان ساعت اظهار کرد: با توجه به بررسی های انجام گرفته و نیاز ضروری برای پیشرفت کار، تخصیص فایناس به پروژه خط ۲ مترو تبریز تسریع شده و در اولویت قرار می گیرد.

وی افزود: همچنین از اسناد خزانه نیز برای پیشرفت پروژه خط ۲ مترو تبریز تخصیص داده می شود.

وزیر کشور ضمن ابراز رضایت از پیشرفت خط ۱ مترو تبریز گفت: در صورت احتیاج و نیاز برای تکمیل خط ۱ مترو تبریز، فاینانس مورد نیاز به این پروژه نیز اختصاص می یابد.

وحیدی با اشاره به لزوم انجام تمهیدات لازم برای افزایش جذب مسافر در خط ۱ تأکید کرد: مسئولان و متولیان امر در مترو تبریز با بهره برداری از فاز سوم و افزایش ساعات سرویس دهی به شهروندان، باید میزان جذب مسافر را در کل خط ۱ مترو تبریز افزایش دهند.

سرپرست سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در حاشیه این مراسم با اشاره به ویژگی های ایستگاه لاله، گفت: این ایستگاه در مساحت هشت هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد ریال اجرا شده است.

یعقوب وحیدکیا اظهار کرد: ایستگاه مذکور در عمق ۲۵ متری از سطح زمین و به شکل جزیره ای بوده و در سه طبقه با دسترسی شمالی و جنوبی طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: ایستگاه لاله یکی از منحصربه فردترین ایستگاه ها از نظر معماری است که از مکتب هنری آذربایجان الگوبرداری شده است و روح تجدد میراث فرهنگی با بهره گیری از تکنیک های کاشی کاری سنتی در آن جلوه گر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.