| کد خبر: 79967 |

۳۰ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و هوایی در البرز راه‌اندازی می‌شود

تین نیوز | فرماندار ساوجبلاغ گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در ایام نوروز 30 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و هوایی در البرز راه‌اندازی می‌شود.

 

ابوالقاسم پالیزگیر ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توسعه خدمات‌رسانی به مردم در این شهرستان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید به درستی تبیین شود، اظهار کرد: ساوجبلاغ دارای مراکز گردشگری بسیاری است که می‌تواند برای توسعه این شهرستان موثر باشد.

وی ادامه داد: معرفی مراکز گردشگری، تفریحی و تاریخی استان از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید مدنظر مسئولان میراث فرهنگی باشد.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه این شهرستان هر ساله مسافران نوروزی بسیاری دارد،‌ اضافه کرد: با همکاری و تعامل دستگاه‌های مختلف باید بسترهای گردشگری را در این شهرستان ارتقاء دهیم تا علاوه بر توسعه گردشگری بتوانیم برای توسعه اقتصادی ساوجبلاغ نیز اقدامات لازم را انجام دهیم.

به گفته پالیزگیر، هم‌اکنون یکی از اقداماتی که در ستاد تسهیلات نوروز برای این شهرستان انجام شده است، راه‌اندازی 30 پایگاه امداد و نجات جاده‌ای و هوایی در مسیرهای مختلف است.

وی با اشاره به اینکه باید نقاط ضعف سال‌های گذشته مشخص شود، ادامه داد: با شناسایی نقاط ضعف و رفع کمبودها باید خدمات بیشتری را به مسافران ارائه کنیم.

فرماندار ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: در این راستا از تمامی ظرفیت‌های این شهرستان از جمله مدارس به منظور اسکان مسافران استفاده می‌شود.

پالیزگیر افزود: در این راستا همچنین باید هماهنگی‌های لازم با اصناف،‌ اورژانس،‌ مراکز درمانی و ... صورت گیرد.

به گفته وی، هم‌اکنون 10 نمازخانه بین‌راهی تنظیف و آماده خدمات‌رسانی به مسافران شده است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.