| کد خبر: 74674 |

مونسان: با افرایش نرخ بلیت های هواپیمایی کیش برخورد می شود

تین نیوز | مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با هرنوع گرانفروشی و افزایش نرخ بلیت های هواپیمایی کیش در دفاتر فروش بلیت سراسر کشور برخورد قانونی می شود.

 

علی اصغر مونسان در مورد افزایش نرخ بلیت های هواپیمایی کیش و نظارت بر آن به ویژه درروزهای تعطیل گفت : افزایش نرخ بلیت هواپیما به ویژه در ایام تعطیل از موارد مورد اعتراض مردم بوده است .

وی افزود : با توجه به آزاد سازی نرخ بلیت و افزایش ناگهانی قیمت ها سبب شد تا تدبیری برای این منظور اندیشیده شود و تلاش شد تا با ایجاد ثبات در نرخ بلیت هواپیمایی کیش ،گردشگران در ایام شلوغ سال شاهد افزایش بی رویه و نابسامانی در قیمت های بلیت به مقصد جزیره کیش نباشند .

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت : مقرر شد تا هواپیمایی کیش بدون افزایش قیمت و با نرخ مصوب بلیت ها را به مسافران عرضه کند که اجرای آن نیازمند نظارت مداوم است .

وی اضافه کرد: در یک اقدام منسجم و هدفمند تیم نظارتی سازمان منطقه آزاد کیش به صورت مستمر پیگیر هرگونه تخلف شده است و با استقرار در فرودگاه مهرآباد نیز قیمت خرید بلیت های هواپیمایی کیش از مسافران پرسیده می شود که این اقدام علاوه برآگاه سازی آنان از حقوق قانونی خود در خصوص نرخ بلیت بر اساس قیمت مصوب، سبب جلوگیری از هرگونه تخلف می شود.

مونسان گفت : این نظارت جدی در کیش سبب شد یکی از دفاتر فروش بلیت هواپیما به علت گرانفروشی پلمب شود ، همچنین در پرواز فوق العاده که به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) برقرار شده است از میان 141 مسافر این پرواز تنها دو مسافر بلیت هواپیمایی کیش را 10 تا 20 هزار تومان گرانتر از نرخ مصوب خریده بودند که به سرعت با دفاتر فروش آن در شهرستان ها برخورد قانونی شد.

گفتنی است که روند نظارتی تا حصول اطمینان از رعایت مقررات و عرضه بلیت هواپیمایی کیش با نرخ مصوب در سراسر کشور از سوی سازمان منطقه ازاد کیش ادامه دارد ، این نظارت علاوه بر ایجاد رضایتمندی برای مسافران سبب ثبات و امنیت در مسیر توسعه گردشگری خواهد شد.

سازمان هواپیمایی کشوری از نهم آذر ماه امسال دستورالعمل آزادسازی نرخ بلیت پروازهای هوایی در 170 مسیر داخلی را به شرکت ها صادر کرد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • teymourkhany 0 0

    ایا فقط برای بلیط کیش ویکی دو شهر دیگر نسبت به گران فروشی نرخ بلیط نظارت کنند؟ اولا که تمام مدیران و پرسنل دفاتر فروش. درچنین مواقعی مافیائی عمل میکنند. و همگی چارتری فروش شده. انهم با قیمتی بالاتر از قیمت مصوب. درکنار تمام مایحتاج مردم. حتما بازار سیاه هم وجود دارد. و خوشبختانه بخشی ازملت ما که پرسنل فروش هم جزئی از انها هستند. دیگر بلیط نیم بها برای مجروحان جنگ و خانواده های شهدا وکسانی که بلیط نیم بها به انها تعلق میگیرد را. نه تنها ارائه و خدمات نمیدهند بلکه تا کارت ما را می بینند. یک نداریم میگویند و بعد با صدائی ارام میگویند. البته چارتری هست و چیزی حدود ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان گرانتر است. اینهم بخاطر اینکه شما به کارهایتان برسید. وگرنه پروازها همه بسته شده و پر است. شاید برای فردا یا پسین فردا باز شود. یاللعجب؟؟ چه کسانی انها را به دروغ گوئی و دزدی وادار میکند.؟؟ و تهدید؟؟ که اگر با انها هماهنگ و مچ نباشند. اخطار و بعد اخراج در کار است. و من تنها همین را میتوانم بنویسم که. خوشا انان که رفتند و نماندند..