بازدید سایت : ۶۷۵۸۰

افزایش تلفات واژگونی اتوبوس درسوادکوه به ۱۱ نفر

افزایش تلفات واژگونی اتوبوس درسوادکوه به ۱۱ نفر

تین نیوز | رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران از افزایش جان باختگان واژگونی اتوبوس درمحور سوادکوه به 11نفر خبرداد .
 
فرهاد مصدری گفت : 10 مسافر این اتوبوس در محل حادثه فوت کردند و یک نفر نیز پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد .
 
وی با بیان اینکه خبر واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه ساعت 8:25 امروز به مرکز اوژانس مازندران مخابره شد ، اعلام کرد :پس از مخابره این خبردستکم 9 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از مراکز اورژانس ساری ، قائمشهر ، آمل و سوادکوه به محل اعزام شدند .
 
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران ادامه داد :همچنین به همراه این امکانات ، نیروهای درمانی همچون پرستار ، جراح و متخصص بیهوشی به بیمارستان شهدای زیراب اعزام شد .
 
وی تعداد مصدومان این حادثه را 18 نفر اعلام کرد و افزود : این مصدومان برای انجام کارهای درمانی به بیمارستان شهدای زیراب به عنوان نزدیکترین مرکز درمانی به محل حادثه اعزام شدند .
 
به گفته مصدری همچنین با توجه به وخامت حال چهار مصدوم این حادثه ، این افراد توسط بالگرد اورژانس آمل به بیمارستان امام ساری انتقال یافتند .
 
وی اعلام کرد: پس از وقوع این حادثه برای بیمارستان های شهدای زیراب ، رازی قائمشهر ، آمل وامام خمینی ساری آماده باش اعلام شد .
 
یک دستگاه اتوبوس مسافربری صبح امروز (سه شنبه ) به دلیل بریدن ترمز ،کنترل اتوبوس از اختیار راننده خارج ودر منطقه اوریم سوادکوه پس از برخورد با کوه واژگون شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.